Ecco støvler


canoing
 Share

Recommended Posts

Hm, kender ikke lige til århus-området;

Men Ecco' Sirius er et par superfede støvler, har dem selv - og det er de bedste march-støvler jeg nogensinde har haft - når de altså er trådt til. eneste ting man lige skal vænne sig til, er at bagsiden er lidt "stiv" i det.

Men hvilke anbefaler frøerne ? jeg troede lidt at de ville bruge nogle støvler ala' jungleboots princippet, mere fordi jeg har opfattelsen af at i render rundt i våde områder konstant.

Link to comment
Share on other sites

Kan måske hjælpe dig. Udover at være herinde er jeg også inde på et Hardball forum. Der bliver også talt meget i støvler, til forskellig brug. Jegh ar derinde lige oprettet en tråd ang. dit spørgsmål. Jeg skriver tilbage hvis jeg har fået nogle svar derinde :)

Men udover Ecco, så har jeg fundet et mærke som hedder Matterhorn, de skulle være lige tanden bedre. Dog også i prisleget, hvor Ecco's Ultimate står i de 1800, koster disse ca. 2500,- men det skulle så også være noget af det yderste du får - det sidste her er noget jeg har fundet frem til derinde på det forum, ikke egen erfaring

Link to comment
Share on other sites

Hmm, det lyder som om du er ved at uddanne dig indnefor en af vores 2 special styrker ?

Så må du nok hellere selv lige gå ind i tråden jeg oprettede. Så kan du lige skrive at det er dig det handler om, og så komme med en beskrivelse af hvad de skal kunne holde til. Det er et Hardball forum, men mange har stadig forstand på støvler, og du skal nok gå efter Maniac's input, ved i hvert fald han har løbende kontakt til soldater rundt om i verden, også special tropper.

Så gå derind og beskriv støvlens formål :)

Link: http://www.airsoftzone.dk/Airsoftzone.dk/f...t=0;boardseen=1

/ hvis ikke linket dur, så gå ind på www.airsoftzone.dk, forum, udstyr og tilbehør, emnet: Ecco Støvler, omkring Århus

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share