Arnold bicep bælte


dementia
 Share

Recommended Posts

det der bælte låser armene ind til kroppen når man kører bicep...:), som der vist også fandtes et brugt eksempel af på et arnold museum, var i avisen for ikke så længe siden, anywho, nogen der har sådan et til salg, eller ved hvor jeg kan anskaffe mig et, eller kender nogen med et til salg? :)

//dementia

Link to comment
Share on other sites

den isolerer bicep genialt meget, pumper sygeligt godt synes jeg, jeg kunne ihvertfald godt tænke mig at eje sådan et bælte.

jfk, ved du om det er nogle der skal sælges? jeg kunne da godt tænke mig at købe et hvis vi kan finde den rette pris...

maxpower, jeg træner herhjemme med en ol stang, så ville faktisk hellere have et sådant bælte end jeg vil have en preacher curl plads...

Edited by dementia
Link to comment
Share on other sites

Haha ja lige netop sådan en har jeg også ønsket mig i lang tid. Jeg har ikke set den siden jeg debuterede inden for vægttræningen for en del år siden. hvis der er flere til salg er jeg også meget interesseret i en... fantastisk værktøj :)

Link to comment
Share on other sites

Den kan ikke göre noget for jer som stangen ikke kan alene. Var helt vild for at faa fingre i saadan en "Bicep blaster" en aargang, men er kommet paa bedre tanker (bl.a. Pavel og hans "hyperriadition" og "anti isolationsteknikker`s" skyld). :)

Köb hellere nogle flere vägtskiver til din stang for pengene dementia.

Edited by Lucas
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share