Stavgang eller "Nordic Walking"


Kjeld
 Share

Recommended Posts

Jo, men nu har Kjeld Hansen, stavgangsinstruktør, jo ikke et link der sender én direkte til en pinde-forhandler - Med det link han leverede kommer man til en forhandler af hockey- og stavgangsudstyr... De har nok ikke råd til at have ski på lager :lol:

Link to comment
Share on other sites

Giver bl.a. 40% højere fedtforbrænding end alm. gang!

Kjeld, mener du 40% højere energiforbrug?

Hvordan ligger energiforbruget i forhold til powerwalking og løb?

Er stavgang velegnet til træning med høj puls? (dvs. som alternativ til løB)

Hvorfor bruger man en "instruktør" til stavgang? (hvis det en joke, så husk smiley'en)

Link to comment
Share on other sites

Giver bl.a. 40% højere fedtforbrænding end alm. gang!

Kjeld, mener du 40% højere energiforbrug?

Næppe. B) På hjemmesiden skriver de bl.a.:

  •  giver 20% højere konditionseffekt (i forhold til alm. gang)

  •  giver op til 40% højere fedtforbrænding

og

  •  Medbring evt. et pulsur. Hold pulsen mellem 120 og 150 slag/min. En puls på 140 slag/min giver den bedste fedtforbrænding.

:blink:

Link to comment
Share on other sites

Kjeld har enten overtrådt reglerne for brug af dette board - eller begået en uskik - hvilket han er blevet gjort opmærksom på. Jeg er ikke så bekymret for brygerne i den forbindelse - men det er en usik at bruge dette board til skjult eller åbenlys reklame - jeg ved ikke om Kjeld selv har økonomiske interesser her - men ligefrem at starte en tråd med en lionk der lader til at handle om en træningsform, men som viser sig at være en webbutik - det er for tykt.. og er en uskik, uanset om man har interesser i dette firma eller ej. Der er en tilsvarende tråd under konditionstræning hvor denne iøvrigt interessante motionsform kan diskuteres videre. Denne tråd er lukket.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share