Hvornår skal kreatin indtages


kimweltz
 Share

Recommended Posts

Jeg skrev ind til et firma som sælger kreatin, og spurgte om hvornår det skulle indtages, men de mener at det slet ikke skal bruges i forbindelse med trænning, blot indtages engang på dagen. Nu ved jeg at de fleste tager kreatin mens de træner, så det svar lyder lidt mærkeligt for mig.

Hvornår mener I kreatin skal indtages ?

Link to comment
Share on other sites

Mage til pseudovidenskab skal man lede længe efter. Ikke at alt i artiklen er forkert, men det komplet latterligt med al den talgymnastik for noget der er ret simpelt.

Det klæder dig ikke at lade den hænge uden at forklare, hvad der er skidt og kanel. ;)

Faktisk er det på samme stadie som kritikerne af MOL's retorik, ikke et niveau du plejer at hænge ud på.

"Don't argue with idiots, they'll just drag you down to their level and beat you with experience."

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Det klæder dig ikke at lade den hænge uden at forklare, hvad der er skidt og kanel.
Det klæder mig faktisk udemærket. Jeg kan godt advare mod plathed uden at skulle bruge en masse tid på en plat artikel. Det ville være meget værre hvis anbefalingen af artiklen kom til at stå uimodsagt.
Link to comment
Share on other sites

Tag dit nye rene masse tal og divider det med 40. (95 divideret med 40 =2,375) gang dette med 2 =4,75. Dette betyder altså at din vedligeholdelses dosis er ca. 5 gram.

Jeg lader bare regnestykket stå lidt (divider med 40 og gang med 2).

Og så kan jeg tilføje at litteraturen siger at man ikke får større vedligeholdelseseffekt ved at tage 5 gram sammenlignet med 2-3 gram, men hvis man er større end gennemsnittet kan man da godt tage 3-5 gram pr. dag for at sikre en moderat overdosering.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share