Hjælp til program


JISI
 Share

Recommended Posts

Ja! Gad godt vide, hvor instruktørerne får deres viden fra..

Der var en i mit center der sagde at squat var en værdiløs benøvelse :crazy:

Han sagde desuden at den mest effektive brystøvelse uden tvivl var incline flyers :lol: :lol:

Jeg var flad af grin, hvor kan han ha hørt det henne?

Længe leve vejledningen i Jægerspris motionscenter! :tongue::thumb_down:

Godt man har internettet!

Link to comment
Share on other sites

hep hey hr. kirch!! kan du ikke skrive den dersens plan ind? Trænger til noget variation og det navy seal-pjat lyder som et godt alternativ til at sidde derhjemme og æde chips.... 

Jo, men tænkter du på den fulde plan (svømning + løb + fysisk træning) eller bare den fysiske træning?

Jeg skal nok skrive de første 5 - 6 uger ind, og så må du lige puffe til mig, hvis du vil have resten. MEN jeg vil faktisk anbefale dig at købe bogen. Den indeholder en guldgrube af øvelser fantastisk forklaret og med gode illustrationer - både øvelser med og uden vægte. Der er også gode strækøvelser, et afsnit om kost, om svømning, og om den historiske baggrund for SEALS.

Det er nok den træningsmanual, jeg har har mest glæde af ...

- Hr. Kirchebrandt :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Desværre er den vejledning, mange får i centrerne af så dårlig kvalitet, at det næsten er bedre ikke at få nogen vejledning overhovedet.

Nu tænke jeg godt nok ikke på instruktørerne - men på de mange folk, heruder MOL'boer, der måske kunne afse lidt tid til at hjælpe en begynder - var jeg selv nybegynder ville jeg nok prøve at spotte et par rutineret folk ud og hægte mig lidt på der - folk er tit flinke til at hjælpe og give råd, hvis man spørger.

Kim S

PS. Det er ikke intentionen med ovenstående at stille instruktørerne i diverse centre i et dårligt lys - Jeg kommer sjældent i et center og har stort set aldrig talt med en instruktør og har således ikke på denne baggrund den fornødne viden til at udtale mig om hvorvit de er gode eller dårlige - der er blot tale om et forslag til hvordan problemet kunne gribes an.

Edited by Kim S
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share