K: Axis and Allies


Nikki
 Share

Recommended Posts

Er der nogle der ligger inde med dette spil i god stand, og som ønsker at sælge?

Er der eventulet nogen der ved, hvor på nettet man kan købe det?

Var inde på Amaxon.com, men de sendte ikke udenfor USA

Håber der er en eller flere der kan hjælpe..

Nikki

Link to comment
Share on other sites

Er det virkelig ikke til at få fat i længere?

Man skulle da tro at de havde det i Farao´s cigarer eller fantask - eller måske i en helt almindelig legetøjsforretning.

Jeg har selv et eksemplar, men det er under ingen omstændigheder til salg.

Prøv at tjekke mit link ovenfor. :tongue:

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Har fået købt det..

Problemet var ikke så meget, at det ikke kunne fremskaffes, men at de butikker jeg var i her i Århus kostede det 600, men så fandt jeg en butik, hvor det kostede 550, og der var 15% rabat på alle spil, og oven i det, så snød de sig selv - tror jeg - så jeg endte med at få det til 424 :)

Nu skal jeg bare lige sætte mig ind i reglerne og have overtalt nogle kammerater til at spille det med mig - er ved at være 8 år siden jeg selv sidst har spillet det.

PS Tak for hjælpen

Nikki

Link to comment
Share on other sites

Nu skal jeg bare lige sætte mig ind i reglerne og have overtalt nogle kammerater til at spille det med mig

Pas nu på Nikki!

Vi er endt med at have fast spilledag hver onsdag med en 10-12 fra holdet. Vi har dog mest spillet risk (og lidt bob hvor jeg er ubesejret)

Sidste onsdag spillede vi i 12 timer, og det endte med, jeg overnattede på et betongulv! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ved faktisk ikke hvor lang tid det varer, men måske det samme som Risk eller mere vil jeg tro..
Det varer nok længere tid end risk, for det er jo lidt mere komplikeret.
Har hørt om Diplomacy. En af dem jeg spiller med overvejer at købe det. Det er et spil, der skulle være ret tidskrævende

Der skal helst være afsat en 8 timer eller deromkring til et spil. Det er totalt sejt. Ingen terninger; intet held. Men man skal være rimelig gode venner, da det gælder om at fucke med hinanden. ;) :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Ja det har jeg godt nok hørt..

Gad helt vildt godt at prøve det engang, men mon ikke også man kommet til det..

Det lyder især tiltalende at det ikke afhænger af held - jeg er (næsten) altid vildt uheldig i risk.. 20 mand bliver tit smadret af 5 :(

Glæder mig også vildt til at prøve Axis - det bliver desværre bare først om et par uger, da vi nu skal til at skrive opgave

Har I mange opgaver ovre på historie?

Link to comment
Share on other sites

Gad helt vildt godt at prøve det engang, men mon ikke også man kommet til det..

Det lyder især tiltalende at det ikke afhænger af held - jeg er (næsten) altid vildt uheldig i risk.. 20 mand bliver tit smadret af 5

Sådan sker det ALTID, når jeg angriber en ved navn Sven fra mit hold! 23 mod 7, og jeg blev alligevel nødt til at trække mig tilbage! :cussing:

Heldigvis fik jeg hans røv senere! :tongue:

Glæder mig også vildt til at prøve Axis - det bliver desværre bare først om et par uger, da vi nu skal til at skrive opgave

Så må du lige give en vurdering af det her i tråden til den tid. :bigsmile:

Har I mange opgaver ovre på historie?

Det er ikke så galt. Vi har lige fået en, der er a piece of cake. :)

Og så har vi har lige fået en tilbage, hvor min makker og jeg var de eneste på hele holdet, der bestod! B)

Jeg synes forresten ikke, jeg ser dig så meget i AUS?

Link to comment
Share on other sites

Så må du lige give en vurdering af det her i tråden til den tid. 
Jamen du kan da tro, jeg nok skal give en god og grundig vurdering af spillet - men det kan næsten ikke andet end være godt set ud fra det jeg har læst om det..
Jeg synes forresten ikke, jeg ser dig så meget i AUS?

Jeg træner ikke så meget for tiden, for vi får den ene opgave smidt efter os efter den anden, og de er ret store og tidskrævende, men var da der nede et par gange i sidste uge, og skal da også der ned i morgen.. Træner typisk ved en 14 tiden lige efter skole.. Hvornår træner du?

Link to comment
Share on other sites

Jamen du kan da tro, jeg nok skal give en god og grundig vurdering af spillet - men det kan næsten ikke andet end være godt set ud fra det jeg har læst om det..
Det kan jo næsten kun være et spil man må eje så! :bigsmile:
Jeg træner ikke så meget for tiden, for vi får den ene opgave smidt efter os efter den anden, og de er ret store og tidskrævende, men var da der nede et par gange i sidste uge, og skal da også der ned i morgen.. Træner typisk ved en 14 tiden lige efter skole.. Hvornår træner du?

Jeg får fri kl 16 de fleste dage, så jeg træner normalt ved 16.30 tiden.

Men jeg kan regne ud, at det går med din, som det går med min træning så. Men okay der kommer snart en god lang læseferie, der kan bruges til at træne igennem i. ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share