Peptide Glutamin


San
 Share

Recommended Posts

Nu er jeg efterhånden begyndt at være en hærdet bruger af alverdens kosttilskud og har, efter (spild?) stort forbrug af penge fundet frem til de produkter jeg kan lide. Men et produkt jeg er ny indenfor, er glutamin. Jeg fik noget danlab peptide glutamin, køber ellers aldrig danlab produkter. Det her pulver smager simpelthen så grimt, så alle andre debatter vedr. dårlig smag kan hoppe i havnen. Jeg har prøvet alt. Blandet med juice, saftevand, mælk, kakao ALT siger jeg og jeg er ved at VOLDbrække mig. Mængden af det man tager er ikke så stort, men alligevel er det produkt så fandens ulækkert at jeg finder det svært at indtage. Er der andre der tager glutamin her, som er tilfrede? Hvilket produkt foretrækkes?

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger Danlabs almindelige Glutamin som ingen smag har.

Jeg kan kun bekræfte at peptid udgaven er frygtelig, men nogen vil tilsyneladende gerne æde tørret, pulveriseret bræk for at få de 10% bedre optagelse som peptidudgaven giver.

Jeg føler at det giver mig lidt bedre restitution, men det kan jo også bero på at jeg ikke får nok protein. Et marginalt produkt som man bedst selv kan vurdere om virker.

/Niels

Link to comment
Share on other sites

I forbindesle med vægttab har jeg gode erfaringer med både glutamin og BCAA.

Jeg indtager 15-20g glutamin/BCAA før og efter træning samt evt. inden jeg går i seng.

Jeg restituerer bedre. Desuden er der en tendens til, at jeg taber mere FM og mindre FFM, når jeg indtager glutamin/BCAA.

Jeg bruger almindelig glutamin, da jeg ikke mener, at glutaminpeptider er bedre. Jeg har i hvert fald ikke set videnskabelig dokumentation for, at det er bedre.

- MultiCoach

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share