At tage på igen


BrainRoid
 Share

Recommended Posts

Nu er jeg, som så mange andre i denne tid, gået i kalorie overskud igen for at bygge lidt masse... og der skal jo ryge lidt fedt, selvfølgelig skal der det... Hvad der undrer mig er at det ser ud som om at jeg ikke tager det på de samme steder, i samme tempo, som jeg tabte det... giver det mening ? Noget af det sidste der røg da jeg skar i fedtet sidst var bla. lår basserne, skuldrene og armene.. Det er bare ikke der det sætter sig først nu!! Det er dunken.. fair nok, det var den der var nemmest at skære af sidst, så fred være med det.... Men er der andre der har samme erfaring ? (det skal måske siges, at sidste sæcon var nok første gang i meeeeget lang tid at jeg har været så langt nede i BF% ~10 stykker i.... 10+ år ?)

Link to comment
Share on other sites

Oki.. der kan man bare se :o) ..

Det giver da også meget god mening, men på en måde kunne man da godt forvente at de 'svære' steder også ville være dem der satte sig først igen... men da kun 'fedt' at det ikke hænger sådan sammen.... nemt at skralle = sætter sig nemt og svært og vice versa..

Link to comment
Share on other sites

Det lyder mærkeligt. Umiddelbart er det fedt der tabes sidst også det der først tages på ville jeg sige. Typisk abdominale fedtceller som hos mænd er mere sensitive overfor insulin end andre fedtceller og derfor hurtigere fylder sig når man spiser hypercaloric.

Andre der oplever dette?

Link to comment
Share on other sites

Jeg oplever også at fedtet sætter sig, hvor det sidst slap.

Jeg oplever også "oppefra og ned" effekten.

Det gør min træningsmakker dog ikke. Hans ben er nok lige omkring 5 i fedt%, selvom hans all-over er omkring 11.

Er det muligt, at fedtprocenten på benene kan forsætte til 2, mens ens over-all stadig er 2-cifret?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share