Optagelseshastigheden af proteiner


SaintPauli
 Share

Recommended Posts

Imponerende SaintPauli. Lidt større arme, og lidt mindre fedt% (ikke at der ellers er noget galt med dén), og et par gamle bildæk, så kunne du jo godt være ham her (mit træningsmål) :santa2::

Fred with tyres I

Fred with tyres II

Fred with tyres III

Hvad ligger du på i fedt% - 8-9% ?

Edited by Wannabe
Link to comment
Share on other sites

Wow. Så vil vi gerne bede om en kopi af dit trænings- og kostprogram

Jeg er selv overbevist om at 20% af resultaterne ligger i træningen og 80% i kosten.

Med hensyn til kostplan kan jeg anbefale dig at læse CUTS og tage et gran salt til. Du behøver ikke at tælle kalorier eller konstant at veje maden.

Personligt forsøger jeg at leve fedtfattigt og indtage 6 måltider om dagen. Indeholder et måltid ikke 30g protein supplerer jeg ALTID op med protein. Desuden variere jeg min kulhydrat mængde i forhold til aktivitetsniveau. Jeg drikker også altid en shake inden jeg går i seng.

Sværere er det ikke.

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

1: Boirie Y, Dangin M, Gachon P, Vasson MP, Maubois JL, Beaufrere B. Slow and fast dietary proteins differently modulate postprandial protein accretion. Proc Natl Acad Sci U S A. 1997 Dec 23;94(26):14930-5.

2: Fruhbeck G. Protein metabolism. Slow and fast dietary proteins. Nature. 1998 Feb 26;391(6670):843, 845.

3: Dangin M, Boirie Y, Garcia-Rodenas C, Gachon P, Fauquant J, Callier P, Ballevre O, Beaufrere B. The digestion rate of protein is an independent regulating factor of postprandial protein retention. Am J Physiol Endocrinol Metab. 2001 Feb;280(2):E340-8.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share