Muskeltab !!


Titan
 Share

Recommended Posts

Jeg træner 2 gange om ugen:

Mandag - Overkrop

Torsdag - Ben

Jeg træner de store øvelser, bænkpres, squat, dødløft + mange andre mindre øvelser.

Jeg træner ikke decideret for masse, men vil absolut heller ikke tabe masse ved det !!.

Jeg tænker ikke specielt over min kost og kommer heller ikke til det lige foreløbigt.

Mit spørgsmål er: Vil jeg tabe masse dvs. blive mindre, hvis jeg bliver ved med at træne tungt og ikke gør det helt store ud af min kost ???

Ps. Jeg lever altså ikke af chips og røde pølser, men har nogenlunde normale kostvaner, men altså ikke en bodybuilding diæt !!!

Link to comment
Share on other sites

Vil jeg tabe masse dvs. blive mindre, hvis jeg bliver ved med at træne tungt og ikke gør det helt store ud af min kost ???

Det afhænger af flere forskellige ting.

Bla. kosten!

Kosten er meget vigtig del af træningen. Hvis dit vedligeholdelsniveau er på f.eks. 3000 kcal og du hver eneste dag kun indtager f.eks. 1500 kcal. kan du ikke undgå at tabe muskelmasse. Derfor er det nødvendigt, at gøre kosten til en vigtig del af træningen, hvis man ønsker nogle resultater på sigt.

Rune

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share