Når man har tabt sig !!


kris13
 Share

Recommended Posts

Jeg har siden Juli tabt mig 15-16kg. Jeg har brugt De Danske Vægtkonsulenters program (dog ikke gået til møder osv). Jeg er ca. 174cm høj og vejer for tiden ca. 70kg (68.4 her i morges, efter tissetår : ). Mine øverste mavemuskler er tonet frem, og jeg har da også trænet rimelig intensivt siden sommers (er rimelig muskuløs efter hånden). Jeg træner 3 gange om ugen, et full body program (2-3 timer, med lidt snik snak). Så cykler jeg (konditions cykel) 30 min og ror lidt 2 gange om ugen. Jeg vil gerne ned og blive trimmet, sådan med 6-pack osv (6-pack læser jeg om på en anden post :tongue: ). Jeg har læst at body-builders ca. har en fedt% på 3-6, skal jeg også derned? Hvor kan jeg fået taget min fedt% (Helsingør og omegn). Jeg føler at der stadig hænger lidt omkring, mest på det nederste af maven og brysterne. Jeg aner ikke om det er løs hud eller om jeg skal tabe mig endnu mere, derfor ville jeg gerne have taget min fedt% (sådan ordentligt, ikke derhjemme med en fejl margin på 2.5-4%), så jeg får en ide om hvor meget jeg skal tabe mig yderligere eller om det bare er løs hud. Så hvis nogen kender et sted så sig endelig frem.

Hvis det det viser sig at være løs hud (hvilket jeg har lidt på fornemelsen), hvordan får jeg så strammet det op, udover at styrketræne? Er der nogen specielle former for kost eller cremer der er godt, har hørt at lever skulle stramme op og en enkel ven foreslog rynke creme (joke). Hvad skal jeg gøre?

I må unskylde hvis det er lidt en pløre, men postede det her ret spontant :santa2:

Tak for hjælpen :xmas:

Kan evt. maile til mig på [email protected] hvis du har nogen gode fif eller personlige oplevelser/oplysninger

Link to comment
Share on other sites

1. six-pack er et spørgsmål om størrelsen på mavemuskler og mængden af fedt på maven.

2. hvis du kan se de øverste mavemuskler er du sådan set godt på vej, de nederste har det med at gemme sig lidt.

3. bodybuildere er jo utroligt tynde, og de bruger meget raffinerede metoder, såsom helt perfekt kost osv. (onde tunger ville hævde at der også var lidt kemi med i spillet :tongue: )

Du behøver slet ikke gå derned, mellem 8 og 14 burde være rigeligt.

4. du kan købe en såkaldt fedttang i mange sportsbutikker, især på nettet. Den er nøjagtig nok.

5. hvis du virkelig har været overvægtig, kan din hud have strukket sig så meget at du skal opereres. Men mon ikke du kunne nå gode resultater ved at gøre som du gør nu?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share