Hørfrøolie fra nyborggaard.dk


ahj
 Share

Recommended Posts

Citat fra hjemmesiden:

"Da den sarte hørfrøolie bør være friskpresset, sælges denne kun efter forudgående bestilling. leveringstid ca. 14 dage. Køb 4 flasker hørfrøolie, læg 3 flasker i fryseren og brug af den fjerde."

Det lyder altså til at de tager deres hørfrøolieproduktion yderst seriøst!

En literpris på 160,- virker også rigtig billigt for en økologisk hørfrøolie som (angiveligt) er fremstillet på en så seriøs måde.

Er der nogen der har prøvet at bestille hørfrøolie hos firmaet? De forhandler også rapsolie.

mvh.

Anders

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Prisen virker okay, men jeg er ikke sikker på hvor god deres produktionsmetoder er.......de skriver ikke noget om, at deres produktion opfylder en standart.......de skriver dog, at den er koldpresset og at der kun er minimal ilt til stedet.......men hvad er minimalt??? ( det ville være bedre hvis der slet ikke var ilt til stede under produktionen.........jeg kender desværre ikke produktet...........

Edited by Tommyboy
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det vil jeg også meget gerne vide! Og hvis ikke om der er nogen som kender et godt alternativ hørfrø olie produkt som de kan anbefale?

Den ultimative Hørfrø olie (hvad jeg kender til), er FMD's økoligiske Hørfrø olie......koster ca. 150 kr. for 500 ml.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share