cutting gel


usser
 Share

Recommended Posts

Det aktive stof i dette produkt hedder epidril og det virker fint. Det trænger ned i huden og med til at frigive fedt fra eksempelvis et problem område som maven (hvis produktet smøres herpå). Det frigiver fedt ud i blodet, så det vil altså sige, at bruger du ikke denne energi, vender fedtet tilbage igen - så det er ikke noget vidundermiddel, der skal stadigvæk trænes eller holdes diæt, men muligheden for punktreducering er væsenligt større end ved normal træning.

Produktet er efter min viden ikke tiladt herhjemme (som så mange andre effektive ting) Det er dyrt at tage et nyt produkt hjem og få det godkendt, så der går nok en del år før vi ser det, hvis vi ser det på hylderne herhjemme! Jeg er ikke bekendt med, at produktet er forbudt at impotere hjem som privatperson, men der kommer jo hele tiden nye ting på forbudtlisten.

Link to comment
Share on other sites

Du kan købe et tilsvarende produkt herhjemme, hos din lokale Matas o.lign. Fra firmaet Biotherm, produktet hedder Abdosculpt. Det er laver på colanød, ginseng og koffein, og skulle eftersigende virker fedtsmeltende, drænende og opstrammende. Jeg har ikke selv prøvet produktet endnu, så jeg ved ikke hvor godt det er.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share