Forhandlere af tilskud


Chman
 Share

Recommended Posts

Nogen der kender nogle gode sider på nettet med kosttilskud f.eks. fra Sverige eller her fra Danmark?  Måske nogle som både er gode og lidt billigere?

Et lille spørgsmål til, er Danlabs produkter gode, synes den vel lidt billige pris virker lidt suspect, men jeg tager nok fejl.

Tak.  

Link to comment
Share on other sites

Hvis du virkelig vil spare penge skal du nok kigge efter store mængder i USA. Der er ikke det store at spare ved postordre i Danmark.

Ang Danlab så er kvaliteten fin - du får hvad du betaler for og du betaler ikke for store, dyre reklamer. Det er derfor Danlab er billigere end tilsvarende produkter hos andre producenter.

/Niels

Link to comment
Share on other sites

Jeg har brugt Performance i over to år og har været meget tilfreds, smagen er fint tilpasset, ikke for dominerende som den er i mange andre whey-produkter. Jeg har dog lige bestilt en whey fra getbig, bare for at prøve noget nyt...

... og at den indeholder 75g istedet for 85g osv. synes jeg har mindre betydning, det vigtigste er at den kan drikkes...

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan anbefale Coloserum: http://coloserum.butik.jubii.dk

Jeg har lige bestilt i onsdags klokken 23.40 - varerne kom med posten allerede fredag!! Hurtigere kan det vist ikke gøres. De andre gange jeg har handlet der har der også været styr på tingene og hurtig levering.

De udvider desuden deres produktsortiment i løbet af de næste 2-3 måneder.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share