getbigs WG


Guest sandholm
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Hey

Jeg har købt det der Protein + complex carbonhydrate hos getbig webshop.

Er det mig, eller smager det bare forfærdeligt??

Det er jordbærsmag, prøvede først at blande det med en pæn mængde vand. Det gav en smag af gammel savsmuld :(

Jeg kan bedst få det ned, ved at blande det med en meget lille mængde skummetmælk og så bare "ned med det".

Jeg har tidligere haft taget både WG og ren protein, jeg kan ikke huske hvad mærke det var. Men det smagte altså _væsentligt_ bedre!

Er det smag og behag, eller er der andre der har det på samme måde? Hvad gør I så ved det??!

Eller er det fordi det er bedre "råvarer" som er I produktet (nutrisport) og de ikke har prioriteret smagen?

Hmmmm :/

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Eller også må der kunne smides noget chokolade pulver (eller cacaomælk) i skidtet - skulle i teorien smage  som chokolade overtrukne jordbær - MUMS   :rolleyes:

gid det var så vel :)

Link to comment
Share on other sites

Strongwoman=> bortset fra at det er tydeligt du reklamerer for maxim, hvordan kan du så anbefale ham Designer Protein hvis det er at manden har brug for en WG. De to ting kan ikke sammenlignes.  Man skal have et energioverskud for at opbygge muskler, og det er netop der en WG kommer til sin ret. Desuden hvis man skal købe designer protein kan det købes MEGET billigere end hos Maxim.

Link to comment
Share on other sites

hmmm jeg vil da håbe at det desinger protein kommer i en bøtte som er balagt med guld, siden de tillader sig at tage 400!!!! kr for 960 gram.

men det er jo selvfølgelig også "Enzym hydroliseret" og med en "Videnskabeligt bevist 77% bedre nitrogen retention end almindelig valle-, æggehvide- eller soyaprotein" :rolleyes2:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

for at vende tilbage til den oprindelige tråd.....

så er jeg faktisk ved at vænne mig til både smag og konsistens.

en lille bitte smule skummetmælk og så bare ned med GRØDEN :beerchug:

Link to comment
Share on other sites

Strongwomen ->

Enten får du procenter, eller også har du ikke prøvet særligt mange typer proteinpulver. Til dato er jeg ikke stødt på en eneste person som kunne lide Designer Protein, i nogen af smagsvarianterne. Jeg selv har scoret en del billigt, netop fordi jeg var hårdhudet og bare downede det selvom det smager frygteligt, og er dårligt at blande. Ville aldrig købe det igen. Og ja, jeg har prøvet Vanilla Praline, French Vanilla, Neutral og Strawberry. Mangler kun chocolate, men mon ikke den er som de andre.

Den klart bedste smagsmæssigt (IMHO) er EAS Simply Whey (vanille eller chokolade) samt Optimum Nutritions 100% Whey (vanille eller chokolade).

Men som de siger på misc.fitness.weights, når nogen snakker om bedre smag på proteinpulver: "Go play some golf, you fuckin' faggot!" :-)

Og well, smag og behag er vel forskellig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share