ABSolution & Fabulously Fit Forever


Yod Manut
 Share

Recommended Posts

Jeg går lidt og tygger på at købe ABSolution af Shawn Phillips - Er der nogen er jer der har læst den og kan den bruges til noget ? Som bekendt nærmer sommeren sig og så ska vi jo til at cutte allesammen ;) Ja, det er jo planen ihvertfald. Lykkedes det at banke fedt% ned så bliver det straks også lidt mere interessant få mig at få gjort noget ved mavemusklerne. Og Shawn Phillips er jo kendt for hans syge abs....

Fabulously Fit Forever af Zane er lidt mere af almen BB interesse, men hvis der nogen af jer som også kender den, vil jeg gerne høre hvad i synes. Var egentligt på udkig efter Arnolds encyklopædi, men så var der ligepludselig andet at kigge på.

/Jhax

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ABSolution......Har skimmet den, og syntes den er OK. Dog skal man tænke på, at den er skrevet til hele USA`s befolkning, og derfor ikke særlig teknisk betonet. Øvelser bliver beskrevet, flot med billeder, men resten gåes rigmelig let henover. Der står også lidt om andre øvelser (altså øvelser som ikke er maveøvelser) og kost bliver også nævnt. Men alt i alt er det en letlæselig bog, og som sådan udemærket. Men de store nyskabelser er der ikke, og det er jo en bog, udelukkende omhandlende maveøvelser....(med undtagelse af de nævnte afstikkere).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share