HOME GYM part II


t4x4
 Share

Recommended Posts

Og så er der endda Internet forbindelse i træningsrummet - pas nu på der ikke bliver brugt for meget tid på MOL istedetfor at træne.

Fint udstyr - hvad syntes du personligt om den løsthængende chinbar ? - Kroppen skal godt nok holdes i ro men det opfordrer jo netop også til korrekt form.

Tillykke med det herfra ! - Tør man spørge om en forventet total pris alt incl. ?

Kim S

Edited by Kim S
Link to comment
Share on other sites

>> humseper

Det håber jeg satme .... :lol:

>> Kim S

Latten skal man lige skyde sig ind på. herefter mærker man ikke at den hænger løst.

prisen for alt udstyret blev 13.800 med en go sjat rabat (ca. 15%).

og ialt 16.200 og ikke 17.200 som jeg i forrige tråd fejlagtigt skrev.

Link to comment
Share on other sites

Bestemt det ser vold lækkert ud :o :bigsmile: :o ! Kommer du ikke til at savne det sociale i centeret ??!??

At se andre træne er ligesom med til at trække med mig op og i den grad motivere.. Træner du så med en makker, eller selv ??

>> TCO

:thumb_down: det slipper man for her ;)

>> Kenneth06

Nej jeg nyder at have det hele for mig selv. Motivationen kommer helt automatisk .... jeg skal bare gå ind i min stue, kigge på tingende, tænke 16,000kr og så benytter du det overhovedt ikke !!!!. :tongue:

Jeg har ikke haft det så længe, så jeg har desværre ikke prøvet at træne med makker endnu,men jeg har da inviteret min tidligere trænings boddy over. han er p.t. i beredskabs korpset så han har desværre ikke så meget tid for tiden.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share