Miss. Fitness


electrovoice
 Share

Recommended Posts

Jeg vi høre, om nogen har et bud på, hvor længe det tager, at træne sig op til en Miss Fitness konkurrence - det må vel afhænge af bla. den grundform man har som udgangspunkt - men hvad vil et seriøst bud være, hvis man rent kondtionsmæssigt er i ok form? Hvor stor indflydelse har ens vægt det på "træningsperioden". Her tænker jeg på, om det har noget at sige, at man vejer et par kilo for meget, når man indleder træningsperioden (Kan muskler ikke nemmest dannes, når der noget fedt at tære af?) - eller er det underordnet....

Hvor meget har ens kropsbygning at sige? Jeg har af natur smal talje, men derimod "rumpe", har nemt ved at få synlige mavemuskler og markerede arme. Flere har fortalt mig, at mange af de kvindelige deltagere benytter sig af doping - er det ikke muligt at gøre det på naturlig vis?

Er der nogen, der kender nogle kompetente personer, der kan hjælpe med evt. trænings- og kostprogram....- og iøvrigt har en viden på området, så jeg kan få mere indsigt i, hvad det i så fald vil kræve af mig (både økonomisk og tidsmæssigt)....for der er der vist en del økonomi i det også, har jeg ladet mig fortælle...

På forhånd tak!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share