Holder det i praktis.......???


atomnissen
 Share

Recommended Posts

Jeg er jo hardgainer, og så var det at jeg tænkte på om det ville være en god ide at spise en snikers om dagen, for at have nemmere ved at nå et energi overskud??  Jeg frygter ikke at det vil sætte sig som fedt, da jeg jo ellers har styr på kost/træning. Men det kunne jo være at det var en ide? hvad siger i andre....???

Link to comment
Share on other sites

Spis du bare en snickers. Så længe du sørger for at få de 2-3 gram protein pr kg kropsvægt. Som du selv nævner så er det vigtigt for en hardgainer at indtage flere kalorier end han forbrænder, og en snickers indeholder ihvertfald en del kalorier. Men spis den før træning (ikke nødvendigvis lige før, men bare før). Nu kan en snickers jo ikke gøre det alene, men den kan virke som et supplement.

Link to comment
Share on other sites

Snickers er absolut intet værd hvis man leder efter proteiner og fedtfattig kost.

Snickers indeholder følgende per 100 gram:

Protein:         6,81 gram.

Kulhydrater: 59,64 grams.

Fedt:           23,86 gram.

Og der står intet om dette på deres etiketter, men i kan finde det på deres hjemmeside.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror heller ikke at Atomnissen ville bruge det som et protein tilskud, men som et næringstilskud. Som hardgainer betyder det ikke så meget om kosten er fedtfattig, det vigtige er at kosten indeholder meget  næring, så han ikke kommer i kalorie underskud og begynder at bruge proteiner til forbrænding.

Link to comment
Share on other sites

carina>> Jeg er hardgainer, så fedtfattig kost har egntelig ikke den helt store interesse, før jeg skal cutte.

Og det er da ikke et protein tilskud, jeg spiser både proteinpulver og wg. Nej snikersne var simpelthen ment som en nemmere måde at få et energi overskud på!  Hvis bare jeg sørger for at få mine proteiner, og jeg drikker jo allerede 3 wg shakes/dagen, så vil det vel kun være en fordel at snuppe en snikers, for at hjælpe med det energi overskud, der er så svært at nå, for en virkelig hardgainer..........

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share