Kiss DP-500


dementia
 Share

Recommended Posts

Jeg har en kiss-dp 500 jeg gerne vil sælge, det eneste der er "galt" med den er at loading tray'en åbner således at den automatisk lukker efter 3 sec ca.

Jeg gav selv 3000 for den for et års tid siden, men kan se nypris idag er 2000, jeg sælger den derfor for 1000kr eller højeste bud derover, hvis der er nogle :)

den er kodefri og virker fint udover det med trayen, skriv hvis der er mere i vil vide.

dementia.

Link to comment
Share on other sites

ja det kan jeg da se... Surprised... troede bare det var en nyere model, men det er så bare designet der er blevet federe på 1000 modellen, men den har så ikke netkort i... Har os lidt undret mig over hvordan man opdtarer den... Men der står inde på deres side man os kan hente firmware til dp-1000 så man må ku gøre det på en eller anden måde. måske et ekstra stik kræves.. det står der bare ikke noget om i brugsanvisningen.. Det er ellers en rigtigt fed dvd afspiller... / DIVX :) nok sidstnævnte der gør den alt for cool

Link to comment
Share on other sites

ny firmware til kiss afspillerne sker ved man brænder det image man henter på deres hp, ned på en disc, hvorefter man loader den i dvdafspilleren, og vupti ny firmware.....og ja, dette er den med netkort, hvorved man kan loade alle sine mp3/avi/mpg osv filer fra computeren over i tv'et, der er desuden også internetradio via dvdafspilleren til 2000 stationer ca.

dementia.

Link to comment
Share on other sites

Michael> forhandleren gider ikke gøre noget ved det, da det skete da jeg fik en ven der er radiomekaniker til at åbne den og gøre den kodefri. Han har dog sagt at det er noget med nogle "takker" drevet kører på, og at det skulle være til at fixe.

Jeg har ikke prøvet dvd+r da jeg har en dvd-r brænder, men der har alle de discs jeg har prøvet virket fint.

dementia.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share