Alkohol - Kreatin


Tn3Iz0uQ
 Share

Recommended Posts

Det var jeg også i tvivl om første gang jeg tog Kreatin. Jeg spurgte ham der vandt DM i BB i år (efter korrektionen). Han sagde det ikke var farligt eller sådan noget.

Om det direkte har en negativ indvirkning på kreatinens eller positive effekt, er jeg ikke klar over. Men under alle omstændigheder er alkohol jo bare tomme (men sjove) kalorier!

Jakkedrengen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg spurgte ham der vandt DM i BB i år (efter korrektionen).

Ham hørte jeg et indslag med på P3 og han er faneme ikke den skarpeste kniv i skuffen. Blandt hans mange guldkorn var f.eks. at hvis man ikke spiste Udo's choice så blev man "nødt" til at tage hormoner for at blive stor. Han ytrede desuden at vægtmængden på stangen ikke er interessant, men at det derimod udelukkende er "følelsen" af musklen mens den arbejder der tæller! :blink::blink:

Link to comment
Share on other sites

Ham hørte jeg et indslag med på P3 og han er faneme ikke den skarpeste kniv i skuffen. Blandt hans mange guldkorn var f.eks. at hvis man ikke spiste Udo's choice så blev man "nødt" til at tage hormoner for at blive stor. Han ytrede desuden at vægtmængden på stangen ikke er interessant, men at det derimod udelukkende er "følelsen" af musklen mens den arbejder der tæller! :blink::blink:

Overfrankeret er han måske ikke. Men han ved ALT om træning!

Jeg har ikke selv noget forhold til Udo's choice så det vil jeg nødigt udtale mig om.

Men jeg kan kun give ham ret i vægt i forhold til træning. Jeg er fuldstændigt ligeglad med hvor meget jeg løfter. Når bare jeg har den rigtige følelse i musklen når jeg træner så er det uden tvivl det bedste. Det kan jeg mærke både under og efter og det er der giver de bedste resultater!!!!!

Så træn bare med store vægte for syns skyld, jeg vil hellere have noget ud af træningen!

Jakkedrengen

Link to comment
Share on other sites

Jeg er fuldstændigt ligeglad med hvor meget jeg løfter. Når bare jeg har den rigtige følelse i musklen når jeg træner så er det uden tvivl det bedste. Det kan jeg mærke både under og efter og det er der giver de bedste resultater!!!!!

Så træn bare med store vægte for syns skyld, jeg vil hellere have noget ud af træningen!

Siger du dermed at du aldrig øger den vægt du træner med?

Jeg er ikke just alvidende hvad angår træning, men ovenstående kommentar lyder som vås i mine ører. Én ting er at være ligeglad med hvor meget man løfter, men du bliver da nødt til at udsætte din muskel for en fortsat større belastning for at få den til at gro.... følelsen af at musklen brænder og et dejligt pump er da ikke nødvendigvis ensbetydende med muskelvækst.

Ret mig venligt, hvis jeg er ude i hampen (eller har misforstået dit indlæg)..... ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share