Letigen - Lepigen - Thermonol XS osv.


Samsung
 Share

Recommended Posts

Ja, nu har jeg besluttet mig for at købe nogle piller med Efedrin, jeg er klar over bivirkningerne.

Men jeg syntes det er en jungle, hvad er jeres erdaringer med piller indeholdende efedrin, altså virker de, og hvilke virker bedst?

Og hvor kan man købe dem?

MOLs regel er, at vi ikke må henvise til produktforhandlere. Det skal ske via bannerne her på siden alene, så det kan jeg ikke hjælpe dig med.

Men jeg har fundet en artikel frem til dig her:

http://www.netdoktor.dk/sport/doping/artikler/efedrin.htm

Ud over dette, vil jeg gerne spørge dig, hvor du vil tage disse piller?

Hr. Kirchebrandt

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Mjah ... principielt er jeg imod kemi mht. vægttab. Så du får lige en :thumb_down: fra min side. <_<

Men hvad går motion og omlægning af kostvaner skal du være mere end velkommen til at stille spøgsmål. Der er desuden mange gode artikler her på siden.

Hr. K

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Hvorfor ikke gøre det på den sundhedsmæssige mest forsvarlige måde fra starten af?

Dine udtalelser virker en kende ulogiske må jeg sige, når du kender bivirkningerne (men ikke hvilke bivirkninger du selv vil få og i hvor stor grad) og ved at det ikke er en holdbar løsning. ;)

Link to comment
Share on other sites

Tja, om du syntes det er bivirkningerne værd kan du kun selv svare på. Men flere undersøgelser har påvist at der er mindre tab af muskelmasse, under en cuttefase, når der bruges ECA, end hvis de ikke blev brugt, så man kan sige meget både positivt og negativt, men de skal nok virke!! Men tro ikke at det er en mirakelpille, hvis du ikke samtidigt lægger din kost om, vil det være spild af penge.......!!

Iøvrigt er ECA produkter ulovlige herhjemme, hvorfor vejledningen i selvsamme, naturligvis er ulovlig på MoL.......! ;)

Link to comment
Share on other sites

Kan jeg købe det lovligt i udlandet?

Selv om efedrinholdige midler i andre lande betegnes som kosttilskud klassificeres de i Danmark som lægemidler. Ved indførsel af midler, der i Danmark betegnes lægemidler, kan toldmyndighederne derfor kræve dokumentation i form af lægeerklæring eller lignende, der bekræfter, at man skal bruge midlerne til sygdomsforebyggelse eller behandling. Det er kun tilladt at købe lægemidler fra lande, der er med i det såkaldte EØS-samarbejde (EU-landene samt Island og Norge). Da efedrinholdige midler i Danmark per definition er lægemidler, er det ulovligt at købe efedrinholdige midler i USA via postordre, internet eller kurér.

Spørg din læge ;)

Vil han ikke give dig dem, så er du nok ude på et sidespor.

Hr. Kirchebrandt

Link to comment
Share on other sites

Nicotin øger forbrændingen med 10%, så det vil være mere effektivt at begynde at ryge og lige så utroligt åndssvagt!!!!!

Når man ved hvor skrappe lægerne er med brug af næsespray, så synes jeg ikke at nogen som helst overvægt retfærdiggør brugen af ephidrin som slankemiddel.

Link to comment
Share on other sites

anyone> De fleste som bruger ECA, går jo hellerik kun for den lidt større forbrænding, men primært fordi der, oveni den øgede forbrænding, bliver bevaret mere muskelmasse end uden ECA. Det har senest et forsøg af arne astrup vist (sikkert meget imod hans vilje). Så det er her, at fordelen hentes.

og for lige at præsicere. ECA=Effedrine,Coffein og Asperin. Og typisk også noget ingefær og chili.

Og ingen tvivl om at ECA virker........Men spørgsmålet bør være, er det risikoen værd??? (jeg har taget min beslutning, men da jeg ikke ønsker at pådutte den andre, holder jeg den for migselv) ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

hejsa,

der er ingen tvivl om at der er en række uhensigtsmæssige bivirkninger ved brug af Efedrin-piller, og det er meget vigtigt ikke at overskride dosis-anbefalingerne, da man så løber en øget risiko for blodpropper o.l.

Men hvis man i en kort periode har brug et ekstra boost for at kickstarte sin slanke-indsats, og man også har sat sig godt ind i bivirkninger mv. ser jeg personligt ikke noget problem i det - andet end at enkelte måske ikke kan styre indtaget og forbruget, og dermed løber en helbredsmæssig risiko. Det er dog vigtigt at se sig for på nettet, da mange websites kan have interesser udover ren information og vejledning- eks. www.vaegtvogter.net for en meget ensidig information om en efedrin variant.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share