Mathilde på tilbud:-)


Xiphoideus
 Share

Recommended Posts

Har sendt en PM til Morten Z angående det med reklame. Men han skriver jo kun at det gælder for kost tilskud...

For at spare lidt plads på MOL så smid varer på tilbud over i denne her tråd :)

Listen er til standard priser, men derfor kan tilbud jo godt stå i indlæg for sig selv, :)

Devito

Edited by devito
Link to comment
Share on other sites

Jeg fatter ikke, at der er nogen, som kan drikke "Lille Lise" eller "Charlie" cacaomælk.

Mathilde og brugsens er de eneste, jeg kan få ned.

Jeg drikker en eller to de dage, hvor jeg træner.

Jeg kan delme også godt smage forskel på "Charlies abeskønne", "Lille Lise" og "Mathilde".

Og "Mathilde" er rimelig overlegen i smagen, efter mine smagsløg.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan delme også godt smage forskel på "Charlies abeskønne", "Lille Lise" og "Mathilde".

Og "Mathilde" er rimelig overlegen i smagen, efter mine smagsløg.

Har du prøvet en blind test? De plejer alle at sige ;)

Lille lise styrer B) især til 5,75 ltr'eren

Aldi har en kakao der hedder kakado :lol: dekl. er lidt underlid men der står at 5% er valle og hvis det så betyder 5g protein pr. 100 så snakker vi altså 50kr på en ltr for 5,75kr

Devito

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke brug for blindtest, Lille Lise og ALDI's cacao giver mig brækfornemmelser a la gammeldags UHT mælk. Charlie er lidt bedre, men jeg vil hellere betale for brugsens (selvom priserne varierer voldsomt fra butik til butik). Oftest køber jeg dog 20 eller flere Mathilde, når der er tilbud, selvom jeg generelt er imod at støtte Arla. (Man gør jo nok også det modsatte ved at købe cacaomælken til priser, der er lavere end listeprisen for mælk, med mindre butikkerne selv hoster op med differencen)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke brug for blindtest, Lille Lise og ALDI's cacao giver mig brækfornemmelser a la gammeldags UHT mælk. Charlie er lidt bedre, men jeg vil hellere betale for brugsens (selvom priserne varierer voldsomt fra butik til butik). Oftest køber jeg dog 20 eller flere Mathilde, når der er tilbud, selvom jeg generelt er imod at støtte Arla. (Man gør jo nok også det modsatte ved at købe cacaomælken til priser, der er lavere end listeprisen for mælk, med mindre butikkerne selv hoster op med differencen)

Den der kakado fra aldi var godt nok ringe, men hvis de 5%er er ren protein og har en god amino profil så skal det bare ned..... :devil:

har lige købt 30ltr matilde classic til 4,95kr ltr. Var i aktiv super Esbjerg

Devito

Link to comment
Share on other sites

Baloo:

Du har ret. Jeg er relativ ny herinde. :) Jeg har dog selv forsøgt mig med kakaomælk efter hver træningspas og jeg endte med at drikke 6-8 liter om ugen. :tongue: Det primære resultat var desværre, at mine håndtag voksede lidt rigeligt. Jeg blev små-fed.

Jeg er faktisk gået over til alm. 0,5% mælk da proteinindholdet er det samme. Jeg går ud fra, at eneste forskel på kakaomælk og alm. mælk er smag og kcal. indhold. Er det ikke rigtigt????? Eller er der en hemmelig formel i Mathilde??????? Bør Mathilde være den eneste kvinde i mit liv?????? Og hvad siger jeg så til de to andre??????? ;)

Link to comment
Share on other sites

Baloo:

Du har ret. Jeg er relativ ny herinde.  Jeg har dog selv forsøgt mig med kakaomælk efter hver træningspas og jeg endte med at drikke 6-8 liter om ugen.  Det primære resultat var desværre, at mine håndtag voksede lidt rigeligt. Jeg blev små-fed.

Jeg er faktisk gået over til alm. 0,5% mælk da proteinindholdet er det samme. Jeg går ud fra, at eneste forskel på kakaomælk og alm. mælk er smag og kcal. indhold. Er det ikke rigtigt????? Eller er der en hemmelig formel i Mathilde??????? Bør Mathilde være den eneste kvinde i mit liv?????? Og hvad siger jeg så til de to andre??????? 

Du får noget hurtigt optageligt kulhydrat som du ikke gør i den alm mælk i Mathilde - den minder faktisk en del om weightgainer i sin sammensætning.
Fik hevet 16 Liter hjem. Der er intet som Mathilde tøsen...  Men hold kæfte hvor kassedamen gloede.

Det er sq nok fordi jeg også har været forbi hende ;)

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share