Naturlig slank


multisport
 Share

Recommended Posts

Guest Voravong

Det var faktisk hamrende spændende. Dét der glæder mig mest er, at i forbindelse med mit Max-OT eksperiment, er det faktisk de samme anbefalinger Max-OT giver i denne artikel.

Tidligere har jeg selv argumenteret kraftigt for flere kulhydrater og mindre protein. <_< Men har i den seneste tid absolut vendt 180 grader. Masser af protein, grøntsager, en smule frugt og ingen pasta/kartofler/ris/brød - medmindre det er lige før eller efter træning.

Men det er faktisk svært at ændre. Man har virkelig nogle indgroede vaner. Jeg er begyndt at tænke meget mere over mine indkøb, madretter o.lign.

Til gengæld har jeg oplevet, at jeg føler mig mere oplagt om dagen og har nemmere ved at falde i søvn om aftenen.

Men for at vende tilbage til udsendelsen, så synes jeg det er spændende omtale af serotenin og madvarer. Særligt den del med, at vores serotenin-niveauer falder om vinteren fordi vi får mindre sollys. Så får vi mere lyst til kulhydrater og søde ting, fordi de umiddelbart øger serotenin-udskillelsen, som så igen falder yderligere, hvorefter vi fylder os med endnu flere søde sager. Lidt i stil med steroide-misbrug for lige at være lidt krakilsk. Hormon-niveauerne stiger voldsomt, men er efter endt kur under normalt niveau, som så får misbrugeren til at tage endnu en kur, osv.

Forsøgte at finde den kære læges bog på saxo.dk, men de har den ikke. Er der nogen der kender en anden netboghandel som har den, eller kunne have den... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share