Kreatin


las
 Share

Recommended Posts

Jeg kan ikke lige svare på om det skulle være bedre at indtage det sammen med kulhydrater, men jeg er ret sikker på der ikke sker noget ved det, altså det skaber ihvertifald ikke ;)

Virkningen HMMM :) Tjae det ophober en del væske i kroppen, så man tager ret hurtigt et par kg på, og så skulle det forbedre ens restitutions evne, så man bliver hurtigere frisk igen efter en gang træning..

Men det er ikke alle der får en virkning ud af kreatin, jeg kan ikke lige huske hvor mange % det er der ikke har en virkning ud af det. Men prøv det, og se om det giver noget ;)

Jeg har selv brugt/bruger det en del, og syntes det giver mig den ønskede virkning :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Se lige bort fra at det i denneartikel er promax de benævner - jeg syntes nemlig bare at den giver en meget god grundlæggende forståelse for kreatinen ;)

Mht til hvordan du indtager den, vil du i det link Maxpower har givet dig kunne læse om fordelene ved at indtage kreatin med enten kulhydrat eller protein.

Og lad endelig være med at blande sukker i dit vand, det er en skidt måde at få kulhydrat på! Brug f.eks. appelsinjuice eller kulhydratpulver!

Jakkedrengen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Se lige bort fra at det i denneartikel er promax de benævner - jeg syntes nemlig bare at den giver en meget god grundlæggende forståelse for kreatinen ;)

Mht til hvordan du indtager den, vil du i det link Maxpower har givet dig kunne læse om fordelene ved at indtage kreatin med enten kulhydrat eller protein.

Og lad endelig være med at blande sukker i dit vand, det er en skidt måde at få kulhydrat på! Brug f.eks. appelsinjuice eller kulhydratpulver!

Jakkedrengen :bigsmile:

Skal nok læse det, men Maxims tekster plejer at være prægede af propaganga for egne produkter, uden særlig videnskabelig dokumentation. :thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share