Aask


Power Clauer
 Share

Recommended Posts

Jeg overvejer kraftigt at starte i Aask her omkring d. 1 marts når lønnen bliver udbetalt, men jeg kan se ud fra centerguiden at prislisten er forholdsvis gammel:

Priser pr. 9/11-2002:

1 mdr. 250,-

3 mdr. 500,-

6 mdr. 750,-

12 mdr. 1.250,-

Aerobic 10-turs kort: 275,-

Jeg har endnu ikke besøgt stedet, men da jeg i øjeblikket sidder og regner regninger og udgifter sammen for næste måned, kunne det være rart at få en lille update over prislisten, så jeg ved hvor mange måneder jeg evt kunne få råd til... :)

Så hvis der er nogle der lige kunne hjælpe mig, ville det bare være alletiders ;)

Kommentarer til selve centeret omkring diverse forhold er også meget velkomne, da kommentarerne i centerguiden, efter hvad jeg kan se, er ren spam og til ingen rigtig nytte...

På forhånd tak!

Mvh Power Clauer

Link to comment
Share on other sites

Det lyder da ganske udemærket, og det er da også et billigt sted at træne, så det ser jo helt fornuftigt ud

Andre med erfaringer?

AaSK er et hardcore træningscenter for folk, som kan lide at løfte jern. Vi har ingen elektroniske maskiner med blinkende dimser og lydeffekter. Men vi har en solid stabel vægtskiver, stænger og håndvægte. I USA ville vi sandsynligvis blive betegnet som et Garage Gym.

Vi fører heller ikke altid det mest polerede sprog, så man skal være parat til at lytte til lidt af hvert ;) . Men hvis man kan affinde sig med et lidt råt miljø, bliver man til gengæld belønnet med en kanongod stemning i klubben. Og uanset om man er eliteløfter med landsholdsstatus eller bare almindelig motionist uden nogen større fremtidsudsigter, kan man altid få hjælp til sin træning.

Eftersom jeg har været i klubben i seks år, er jeg naturligvis ikke helt objektiv. Men jeg er altså ret vild med den specielle stemning, som AaSK har.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share