Hjælp til krop & kost programmet


Jakkedrengen
 Share

Recommended Posts

Så du kan altså heller ikke bruge de funktioner der er i programmet?

Jeg kan sagtens skrive f.eks. rugbrød ind i kosttabellen og når bare jeg har angivet det præcis som det står i den lange kostliste fremgår indhold pr. angivet mængde også rigtigt. Det er når jeg vil anføre det i dagsloggen at det går galt!

Hvad kan man gøre :blink::unsure::devil::blink::unsure: :sneaky: :thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

Så du kan altså heller ikke bruge de funktioner der er i programmet?

Jeg kan sagtens skrive f.eks. rugbrød ind i kosttabellen og når bare jeg har angivet det præcis som det står i den lange kostliste fremgår indhold pr. angivet mængde også rigtigt. Det er når jeg vil anføre det i dagsloggen at det går galt!

Hvad kan man gøre :blink::unsure::devil::blink::unsure: :sneaky: :thumb_down:

Jo, når jeg tillader makroer fungere det hele.

Der bruges f.eks. makroer til at lave de dropdown-menuer ud for hver fødevarer, og til at gemme en dags kost i diæt loggen.

Hvis der ikke sker noget når du trykker på dropdown-menuerne til venstre, så er makroer ikke slået til.

Uden makroer kan du dog stadig manuelt skrive fødevarenes navn og mængde, og få udregnet kalorieindhold - tror jeg nok :)

Link to comment
Share on other sites

Uden makroer kan du dog stadig manuelt skrive fødevarenes navn og mængde, og få udregnet kalorieindhold - tror jeg nok :)

Jep, det kan man godt...

Men jeg har fundet løsningen Max - Sokr@tez gav mig lige lidt vejledning ;)

Man skal bare åbne excel med et blank ark, sætte sikkerhedsindstillingerne ned, lukke excel igen og så åbne krop og kost - så virker det perfekt :w00t:

Jakkedrengen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share