Træningsprogram til alm. 17 årig pige


Zoater
 Share

Recommended Posts

Hej, jeg sidder her og skal lave et træningsprogram til min kæreste, en pige på 17 år. Programmet skal kunne være let at gå til (ikke for mange øvelser), kunne køres 2-4 gange om ugen hjemme med en håndvægt.

Hendes ønsker med træningen er at få strammen kroppen op + lidt funktionel styrke. Det vil sige især numsen, arme, bryst og ryg.

Hvis i har nogle gode forslag osv. kunne jeg godt tænke mig at høre dem, især øvelser for numsen kunne jeg godt tænke mig at høre ider til :unsure:

/tak

Link to comment
Share on other sites

Især øvelser for numsen kunne jeg godt tænke mig at høre ider til  :unsure:

Dit eller hendes ønske :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol:

Et program for hele kroppen, med håndvægte.

Der er en masse at gå igang med ;) Ved ikke om det er effektivt overhovedet, men det kan ihvertfald køres der hjemme med to håndevægte 2 - 4 gange om ugen.

http://www.iform.dk/Crosslink.jsp?p=bohp&d=448&a=2857

Her er nogle øvelser som kan laves derhjemme. Og der er os masser af øvelser til numsen :lol:

God fornøjelse!

Edited by Anton
Link to comment
Share on other sites

Fik selv damen til at løbetræne med mig og det gir altså hva der ska til på nummeren ;) Jeg vil generelt anbefale kondi træningen, medmindre hun går specifikt efter markering og masse, men det plejer ikk at være tøsernes interesse :bigsmile: Så cyklen og løbet vil jeg foreslå hende (taler af erfaring :) )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share