Ændrer I også vaner, når i bliver syge?


Cookiemonster
 Share

Recommended Posts

Udover at være ualmindelig dum når det gælder sygdom, så ændrer jeg personligt også meget karakter i forhold til mange ting.

En forvandling som går fra Mr. Jekyll til Dr. Hyde, hvor jeg plejer at kunne li' følgende

  • Hård rock er nok det blideste man kan kalde min musiksmag
  • Billig mad som tun, havregryn og pasta
  • Masser af slikposer og cola
  • min computer, hvor blandt. MO er velbesøgt

Fra ovenstående går jeg til nedenstående gruopvækkende valg (især når man er på SU)

  • Radio Voice er god fordi man synge med (og jeg vidste ikke engang jeg kunne teksterne)
  • Dyre bøffer og alskens dyrt tilbehør
  • Chokolade og økologisk hyldebærsaft
  • Fjernsynet hvor jeg kan sidde og græde sammen med Ricki eller bare synes Dr. Phil er så klog

Og desværre kan min kæreste bedst lide nedenstående, mig som er pumpet med pencillin, som er så rolig at en pensionist ville virke som en overgearet diskodreng som havde fået lidt for meget sukkervand. Og så kan vi sammen dele de gode oplevelser i fjernsynet og spise bøffer til ublu priser.

Håber ikke I er så hårdt ramt ;)

Link to comment
Share on other sites

Havde 2 sygedage i sengen sidste uge.

Jeg har en tendens til at få ENORM selvmelidenhed, og er OVERBEVIST om at jeg er tæt på at dø af denne livstruende... forkølelse :)

Men så hjælper det jo at ringer til nogle venner og forklare dem sagens alvor ELLER leve sig ind i nogle ENORMT spændende genudsendelser af amerikanske serier på tvDK 1.

Jeg vil dog ikke anbefale TV-shoppen - de hårdt pumpede fitnesstjerner som reklamerer for diverse mavetræningsudstyr sænker bare ens humør endnu mere - jeg er lille, jeg er bleg...

Tre dage senere er jeg ovenpå igen, og med højt humør - JEG OVERLEVEDE endnu en gang ;)

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke rigtig huske hvornår jeg sidst har været syg, det er ihvertfald en del år siden efterhånden. Så jeg kan af gode grunde ikke sige om jeg ændrer vaner, når jeg bliver syg.

Så er det fordi du ikke træner hårdt nok :tongue: til at immunforsvaret bliver kørt i bund ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share