Kostplan


Zoater
 Share

Recommended Posts

Har lige siddet og rodet lidt med KropKostHK´s regneark til at beregne ens kost med.

(se Attachment)

Daglig total: [g] , [g] , [g] and [Kcal.] 171 351 42 2461

Vejer 75 kg på 186.

Jeg bulker, træner altså for muskelmasse men som i kan se er mit kcal ret lavt. Er det en fejl i regnearket eller hvad, synes selv jeg spiser rimeligt meget. Udover hvad jeg har skrevet på regnearket går jeg self. og spiser lidt slik osv. men ikke det store. :unsure:

Har taget både fedt og muskelmasse på, på det sidste så jeg burde da være i energioverskud`? Synes godt nok min muskelmasse øgning går lidt langtsomt....

Evt. nogle ider til hvad jeg kan gøre for at undersøge det nærmere? måltider der ikke mætter så meget men giver nogle kcal?

Håber i kan hjælpe... tak

post-6-1079898379.jpg

Edited by Zoater
Link to comment
Share on other sites

Hvis du tager på er det vel fint nok ;)

Jeg synes umiddelbart det passer meget godt med mængderne af det du spiser og totalen på 2400kcal. Jeg kan afsløre at du IKKE spiser meget :bigsmile::tongue:

Måske skulle du overveje at dele måltidet med pitabrød og tun over i to, så kalorierne kommer lidt mere fordelt.

Flydende kalorier mætter generelt mindre end faste.

Link to comment
Share on other sites

Det kan du vel havde ret i ;)

Men synes det virker underligt.... og føler ikke jeg har ret meget styr over min kost når jeg kan tage på, på så få kcal....

Kan det havde noget at gøre med at jeg ikke laver andet fysisk (sådan da) end at styrketræne 3-4 gange/uge.... så jeg rent faktisk ikke forbruger ret mange kcal...? :unsure:

Jeg er lidt på herrens mark

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share