Kreatin/Protein/Weightgainer


CeeSup
 Share

Recommended Posts

Jeg træner bryst og arme vha. bænkpres.

Jeg har i 1 år trænet med håndvægte alene, men der er ikke rigtigt sket noget.

For en måned siden anskaffede jeg mig så en bænk, og på en måned er omkredsen om min overarm steget 1,5 cm. Nok ikke meget for Jer, men da min arm før var 26 cm i omkreds er der jo sket noget...!! :-)

Jeg er 193 og vejer 68 kilo, derfor har jeg overvejet weightgainer, protein og kreatin.

Link to comment
Share on other sites

hardgainer ja......eller bønnestage :D

ok, sorry, men du er ret tynd, så hvis du vil have store muskler, må du virkelig igang med tung træning for alle muskler, ordenlig kost med masser af energi(du bliver ikke tyk, hvis træningen er hård nok.)

1½cm er da fint, men du skal nok ikke regne med at til væksten varer ved - ikke for at afskrække dig, men bare så du er forberedt. Det ville ellers ikke være dårligt med 9 ekstra cm om overarmen på 6mdr :)

Man bliver simpelthen ikke stor på 6mdr, selvom jeg da selv håber på at blive det :D

Kreatin kan hjælpe lidt, både på størrelsen af musklerne og på styrken.

Weightgainer giver ekstra energi og proteiner og kan benyttes, hvis du ikke selv kan spise nok energi og protein.

Link to comment
Share on other sites

O, tak. Bare lige for at pointere det (og grin  nu bare), så er de opmålte cm på min overarm på det tyndeste sted....

Men jeg tror jeg prøver kreatin og weightgainer så... Jeg kan nok ikke selv spise energi og protein nok...

Er weightgainer og protein det samme????

Link to comment
Share on other sites

Nu siger jeg det ligeud. :hmmm:

Så længe du kun træner bryst og biceps så skal du ikke gøre dig nogen som helst forhåbninger om at blive bare halvvejs stor, endsige normal størrelse.

Drop alt hvad der hedder kosttilskud i første omgang, og koncentrer dig i første omgang om at få trænet hele kroppen ordentlig igennem.

Kreatin, Proteinpulver, Weightgain, whatever du kan købe, er med den beskedne træning du laver, direkte spild af penge.

Selv med god træning og en super kostplan bliver du hellere ikke stor på 6 måneder. Det tager meget længere tid, specielt når du i forvejen er forholdsvis tynd.

Håber det gav lidt indsigt... :)

Link to comment
Share on other sites

En basisøvelse træner flere muskler på en gang, den koncentrere sig ikke kun om en bestemt muskel.

Med de 3 STORE basisøvelser:

Squat - Dødløft - Bænkpress

har du mere eller mindre trænet hele kroppen, du sagde jo at kun træner bryst og arme, på den måde får du ikke en stor krop det er sikkert, der skal du inkludere de vigtige basisøvlser, og du vil helt sikkert også opnå meget bedre og hurtige resultater hvis du har dem med i din træning...

Her er en guide til alle øvelserne: Øvelser

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share