Centre i Århus?


Guest Slettet 05102011
 Share

Recommended Posts

Guest PlayboY

Hey lads..

Jeg står til at skulle begynde i et nyt center, og har været ude og kigge lidt i Aarhus.. Kiggede Liven fitness, FitnessDK, SATS, Equinox..

Ingen af centrene havde noget der tiltalte mig.. Dog er Liven ret billigt, mens de andre koster røven ud af bukserne.. <_<

Har hørt at der skulle være noget der hedder olympic og Aarhus helse.. Desuden også Aarhus Atletklub? :blink:

Nogen der ved hvor de omtalte centre befinder sig, for jeg aner ærlig talt ikke hvor jeg kan finde dem ;)

Hvis nogen kender et godt center i Århus N området, må de også meget gerne sige til :)

Link to comment
Share on other sites

AUS er godt, hvis man kan komme til (venteliste). det ligger oppe ved Storcenter Nord.

AAK er,efter det jeg har set, gudestedet, men det kræver vist man er mere powerlifter orienteret :) AAK ligger ude ved Gellerup. Snak med Luci, Niels eller en af de andre rødder :)

Olympic, prøv at snakke med Crawdaddy, det erhans gamle pumperhule :)

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Hehe.. Well jeg er pisse lige glad med hvorvidt der er maskiner..

Mine krav er:

Mulighed for squat og dødløft

Mulighed for weightet chins og dips

Håndvægte minimum 40kg eller derover.

Jeg regner med at melde mig ind i AUS den dag der er mulighed for det.. Indtil da har jeg brug for noget andet.

Og jeg gider ikke til Gellerup osv.. Det skal enten ligge tæt på C, eller helst i Aarhus N :)

Det der ny helse og motion må jeg vist hellere chekke ud.. Der står at der er styrkeløfterklub, og så er der noget der ligner en Erik Rasmussen bænk på billedet :D

Det tegner godt ;)

Nogen der ved hvad priserne er inde i olympic?..Det ligger i en lejlighed går jeg ud fra, for jeg har aldrig lagt mærke til noget lignene et motionscenter hvor det har adresse? :blink:

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Ny helse og motion er ok. De har/havde to squatstativer og en styrkeløfter bænk/stativ og powerrack. Håndvægtene er også gode og du kan lave både chins og dips. Jeg vil nu ikke sige det er en decideret SL klub.

Olympic har et enkelt squatstativ og man må godt dødløfte. Håndvægtene går til 47½ og så er der en enkelt 67½'er. Du kan lave både dips og chins. Det koster 200/måned og der er et indmeldelsesgebyr på 500.

Det ligger i en kælder inde i en baggård, hvilket nok er grunden til at du ikke har set det ;)

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Nope, desværre.

<_<

Jeg vil sgu lige dyrke Ny helse og motion.. hvis det er godt starter jeg nok der efter påskeferien, det ligger ret tæt på min skole :)

Link to comment
Share on other sites

Dansk Helsesport har studie tilbud for tiden 749 for 3 måneder...

Håndvægte fra 1-40 eller måske 42.... Weighted dips og chins... yes yes, tror mok du kan sætte op til 250p ekstra på....

Squat og dødløft. det har de sørme også... godt nok gemt godt væk i kælderen...

De har også de ondeste oldschool vægtskiver til bænkene, som bør opleves....

Der er, som alle de andre steder, gratis prøvetime....

Hygge

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Dansk Helsesport har studie tilbud for tiden 749 for 3 måneder...

Håndvægte fra 1-40 eller måske 42.... Weighted dips og chins...  yes yes, tror mok du kan sætte op til 250p ekstra på....

Squat og dødløft. det har de sørme også... godt nok gemt godt væk i kælderen...

De har også de ondeste oldschool vægtskiver til bænkene, som bør opleves....

Der er, som alle de andre steder, gratis prøvetime....

Hygge

Well, der lyder som det sted der bedst kan betale sig for mit vedkommende lige Pt, når det formentlig kun drejer sig om nogle måneder jeg skal gå der..

Det er bare skod at squat og dl er gemt væk lige som så mange andre steder.. <_<

Ærgeligt det først åbner kl. 10 <_< .. Ellers kunne jeg lige have dyrket det nu, har fri 2 timer..

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Ærgeligt det først åbner kl. 10  <_<  .. Ellers kunne jeg lige have dyrket det nu, har fri  2 timer..

Heh, i Olympic slap du jo for åben og lukningstider :tongue: Da det jo er nøglekort, derfor de 500,- :) Begynder selv derinde her midt i april

Nøglekort siger du?.. Dvs man får et kort, og så kan man komme når man vil? :D

Men er der så slet ikke nogen der når man kommer..?

Jeg tjekkede lige Ny helse og motion i dag.. De havde en håndvægte fra 1-50kg, 2 bænke hvoraf den ene var ER :devil: .. Og derudover squat, dødløft osv..

Alt udstyret er gammelt.. Men det er rå jern :devil: .. Det er sandelig ikke maskinerne man skal komme der efter ihvertfald ;)

Det ligger i øvrigt 10 minutters gang fra min skole, så det er jo helt fair :)

Derfor tager jeg nok lige pt. Helse, da jeg regner med at skulle kun at skulle gå der et par måneder.. Flytter dog nok til århus inden for ½-1 år.. Når jeg så først bor derinde, vil jeg da klart begynde i olympic, så jeg kan komme og gå som det passer mig :D

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Nøglekort siger du?.. Dvs man får et kort, og så kan man komme når man vil? :D

Men er der så slet ikke nogen der når man kommer..?

Jeg tjekkede lige Ny helse og motion i dag.. De havde en håndvægte fra 1-50kg, 2 bænke hvoraf den ene var ER :devil: .. Og derudover squat, dødløft osv..

Alt udstyret er gammelt.. Men det er rå jern :devil: .. Det er sandelig ikke maskinerne man skal komme der efter ihvertfald ;)

Det ligger i øvrigt 10 minutters gang fra min skole, så det er jo helt fair :)

Derfor tager jeg nok lige pt. Helse, da jeg regner med at skulle kun at skulle gå der et par måneder.. Flytter dog nok til århus inden for ½-1 år.. Når jeg så først bor derinde, vil jeg da klart begynde i olympic, så jeg kan komme og gå som det passer mig :D

Man kommer og går nøjagtig som det passer en ja, og der skulle ikke være nogen opsyn med centret nej. Efter hvad jeg fik fortalt af Johnny Bravo foregår indmeldelse således, at man ringer til et nr. Og aftaler en tid, hvor ham som står for det derinde så kommer ned til centret hvor man så mødes og bliver indmeldt.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Fuck hvor nice :D

Problemet er vel så bare at folk tager deres venner med osv, når der ikke er opsyn?

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Well, der lyder som det sted der bedst kan betale sig for mit vedkommende lige Pt, når det formentlig kun drejer sig om nogle måneder jeg skal gå der..

Det er bare skod at squat og dl er gemt væk lige som så mange andre steder.. <_<

Ærgeligt det først åbner kl. 10 <_< .. Ellers kunne jeg lige have dyrket det nu, har fri 2 timer..

Åbningstider, godt nok lidt for sent nu <_< , men alligevel :)

Link

Men de åbnede altså klokken 8:00 igår....

Hygge

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share