ondt efter træning


chylle
 Share

Recommended Posts

hmm <_< jeg har åbenbart været lidt for hård ved mig selv, jeg har i hvertilfald oplevet at jeg efter de sidste 2 gange haft ondt i mine arme / håndled, samt en storetå der er følelses løs og gør ondt så snart jeg har sko på , det skal siges at det er vristen der gør ondt og det går over når jeg gårpå strømpefødder eller helt på bare tæer , det brænder og svier inden i den til op midt på vristen, og når jeg " overhører" smerten sætter den sig i anklen <_<

Kan det være fordi jeg har sat kg op på de forskellige maskiner og taget 5 min mere på løbe båndet ( jeg går i skarp tempo, ikke løb :chicken: jeg er sikker på jeg ryger af båndet hvis jeg løber eller slipper bøjlen :lol: ) nogen der har en forklaring?? :blink:

skal jeg fortsætte med at træne hver anden dag eller er det smart at vente til de smerter her er væk :unsure:

cdh

Link to comment
Share on other sites

Hmmm... Følelsesløse tæer lyder ikke for sundt, men det lyder ikke som om det er intensiteten af din træning den er gal med... Din beskrivelse får mig til at tænke på den gang jeg var en små seriøs fodboldspiller der var så smart at stramme sine støvler så meget at 'hans' fødder blev følelseløse i adskillige minutter, kunne det være noget i den stil med din tå?

Med hensyn til smerter i led kunne det være at du ikke holder dine håndled strakte når du udfører dine maskinøvelser...?

Edited by Doggie
Link to comment
Share on other sites

Pas på dine håndled. De kan desværre ikke trænes op i styrke som f.eks. din biceps. Hvis du har "svage" håndled (i forhold til, hvad du løfter) så brug et støttebind eller lignende. En "landsdækkende forretningskæde med mange forskellige ting på hylderne indenfor kroppens pleje" :bigsmile: , har et ganske udemærket støttebind til 80-90 kroner (deres eget mærke). Det er vist ikke reklame, eller hva'.

For at FOREBYGGE skader bruger jeg støttebind hver gang jeg træner. Hjælper også til at holde håndledet strakt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share