2 Split


Indian Spirit
 Share

Recommended Posts

Jeg har nu igennem et stykke tid trænet et 2 Split program. Jeg har ikke rigtig lagt progression ind, bare når jeg følte jeg kunne stige, så gjorde jeg det. Dertil har jeg så skiftet imellem forskellige rep. antal i de forskellige øvelser, for i det mindste at få noget variation ind. Men nu er tiden så kommet, og jeg har faktisk ikke den store anelse om hvordan en mulig progression kunne se ud i et 2 Split.

Jeg har tænkt mig at køre 2 uger med rep. Antal: 8 reps. I de 3 store, og 15 reps. I de mere isolerende øvelser. Efterfulgt af 2 uger med 5 reps. I de store, og 8 i de mere isolerende øvelser.

Hvis jeg så måler mit 15 max reps. Mit 8 max reps. og 5 max reps. Hvordan kunne en progression så f.eks. se ud, fra gang til gang ?

Det skal hertil siges at jeg træner for hypertrofi, dog er de 5 reps. I de store lagt ind for en lille bid ekstra styrke :) Jeg vil gerne fortsætte mit 2 Split, da Full Body virkelig frastøder mig, kører død i det på ingen tid <_<

Nogle der har nogle forslag på en mulig progression, og evt. til mit rep. Antal ? :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share