En ny én....


Jens A
 Share

Recommended Posts

Aloha! Til alle jer.....

Så er der endnu en fra getbig, der har fundet vej til Mol, har i længere tid fuldt jeg diskussioner, men har bare aldrig fået mig meldt ind.... NU skulle det være, tænkte jeg... Her er jeg så....

Glæder mig til at tage del i debatterne...

Håber I vil tage godt imod mig... B)

Jens A

Link to comment
Share on other sites

Tak tak....

Jeg er 17 år, jeg har trænet et år tid nu, hvoraf de sidste 4 md har været seriøse....

Da jeg startede med at træne i starten af 2003, der vejede jeg 58kg, idag vejere jeg 77 kg. Jeg har været oppe på en vægt af 81kg, men gundet en skulder-skade og nul træning, så tabte en mig en del, faktisk 6kg....

Lige pt. træner jeg efter et spilt program, jeg jeg selv har lavet. Jeg har også kørt efter et full-body program, men jeg synes bedst om spilt programmet.....

Jeg mener selv at jeg ved en del om BB og styrke-træning.... Grundet egne erfaring, og hvad man lære på vejen..... Jeg har været oppe på getbig i halvanden år nu, og har deltaget i diverse debatter.....

Link to comment
Share on other sites

23 kg på under et år :blink: det var da et voldsomt gain B) gainer du stadig så kraftigt? og hvis du er BB'er er det så ikke en smule kritisk mht. fedtprocenten (den er vel også steget en del?) ;)

Hvor høj er du?

Velkommen til fra blanco :)

ps. den her slags tråde hører vist til i generelt e.l. ;)

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share