Fedtdepoter


The_Pump
 Share

Recommended Posts

Kan man træne fedtdepoter væk? Hvis man på resten af kroppen ikke har særlig meget fedt og absolut intet som ikk skal være der, men har et enkelt sted f.eks. hofterne bollehåndtag eller hvad ved jeg, hvor der er et fedtdeopt som ikk går væk. Kan det overhovedet trænes væk???

Link to comment
Share on other sites

Ja ja, det ved jeg også men det nytter jo ikke at der ikk er andet end skind alle andre steder..... derfor jeg vil vide om det er muligt at få dem væk ved hjælp af IL6 eller sådan, eller om man ved hjælp af sådan noget eller noget andet kan punktforbrænde eller ej.

Link to comment
Share on other sites

Ja ja, det ved jeg også men det nytter jo ikke at der ikk er andet end skind alle andre steder..... derfor jeg vil vide om det er muligt at få dem væk ved hjælp af IL6 eller sådan, eller om man ved hjælp af sådan noget eller noget andet kan punktforbrænde eller ej.

Jamen man kan IKKE punktforbrænde ;)

Hvis du ikke er interesseret i sking alle andre steder, så vil jeg foreslå at du opbygger en portion muskelmasse, hvorefter du så taber fedtet :)

Link to comment
Share on other sites

Det er nok mest sandsynligt, at der hvor man får mest fedt, taber man også mest fedt.

Så hvis du løber en god tur, vil jeg da skyde på du taber det der hvor der er mest.

Bare et skud i luften :)

Edited by venaN
Link to comment
Share on other sites

Det er nok mest sandsynligt, at der hvor man får mest fedt, taber man også mest fedt.

Så hvis du løber en god tur, vil jeg da skyde på du taber det der hvor der er mest.

Bare et skud i luften :)

Sådan er det desværre ikke altid. Det kommer an på ens gener hvorfra fedtet forsvinder ;)

Link to comment
Share on other sites

Jamen det ved jeg alt med punktforbrænding, og jeg har længe prøvet at tabe mig.... har også engang tabt 13 kg bare ikk noget derfra hvor det skulle.... og jeg var i forvejen ikk tyk, så 13 kg var meget! ofr meget... har også igen taget 7 kg på fordi det var for meget de andre steder!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share