EM i vægtløftning. Live på Eurosport


sas
 Share

Recommended Posts

Jeps, imorgen(21.4.) sender Eurosport:

13.00 - 14.30 Vægtløftning: VM - 58 kg (k), direkte

2. konkurrencedag - fra Kiev, Ukraine.

15.30 - 17.30 Vægtløftning: VM - 63 kg (k), direkte

2. konkurrencedag - fra Kiev, Ukraine.

18.00 - 20.00 Vægtløftning: VM - 62 kg (m), direkte

2. konkurrencedag - fra Kiev, Ukraine.

5 timer om dagen :devil::devil::devil::devil:

Torsdag sender de også 5 timer

Fredag sender de 3½ time

Lørdag sender de 4½ time

Søndag sender de 4 timer

Og mandag sender de 1½ time fra sidstedagen med de virkeligt store drenge :devil:

23½ time rigtig vægtløftning :devil: (lige pånær de der sindsyge reklamebreaks de har på Eurosport). Glæder mig som en lille knejt dagen før juleaften :w00t:

Niske

Link to comment
Share on other sites

Jeps, imorgen(21.4.) sender Eurosport:

13.00 - 14.30 Vægtløftning: VM - 58 kg (k), direkte

2. konkurrencedag - fra Kiev, Ukraine.

15.30 - 17.30 Vægtløftning: VM - 63 kg (k), direkte

2. konkurrencedag - fra Kiev, Ukraine.

18.00 - 20.00 Vægtløftning: VM - 62 kg (m), direkte

2. konkurrencedag - fra Kiev, Ukraine.

5 timer om dagen :devil::devil::devil::devil:

Torsdag sender de også 5 timer

Fredag sender de 3½ time

Lørdag sender de 4½ time

Søndag sender de 4 timer

Og mandag sender de 1½ time fra sidstedagen med de virkeligt store drenge :devil:

23½ time rigtig vægtløftning :devil: (lige pånær de der sindsyge reklamebreaks de har på Eurosport). Glæder mig som en lille knejt dagen før juleaften :w00t:

Niske

Ja det er fandeme det bedste man kan se i fjerneren :devil:

Link to comment
Share on other sites

En sød tyrkisk pige satte selvsikkert EM rekord i træk i bare andet ud af tre forsøg, ligeså stødte hun en EM rekord i bare andet forsøg :w00t: 3. forsøgene blev brugt i forsøg på at sætte verdensrekorder, men fejlede desværre <_< Der var også en enkelt græsk specialitet.. og en enkelt finsk pige, en spanioler og nogle østpiger...

Ellers sjovt at se mændene i 53 kg klassen, nogen af dem nogle små pumpede sataner kun 150-160 cm høje :tongue:

God teknisk vægtløfting i de små vægtklasser som vi er vant til at se, ser frem til de større vægtklasser, hvor løfterne sommetider må kæmpe lidt mere med vægtene i længere tid.

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Der var godt nok nogle fede løft idag, hos både kvinder og mænd. Det var fedt at se de noget overlegne tyrkiske kvinder gå ned pga. manglende koncentration. De virkede som om det var en formsag, men der skulle kæmpes, skulle der :devil:

Især en af mændenes træk satte sig fast - kan ikke lige huske hans navn - han var virkelig helt nede og næsten kyssen jorden med måsen :bigsmile: Der var også et par super-eksplosive gutter der bare trak skidtet op, smæk. For fedt.

Savner min træning :(

Niske

Link to comment
Share on other sites

Især en af mændenes træk satte sig fast - kan ikke lige huske hans navn - han var virkelig helt nede og næsten kyssen jorden med måsen

Ja,bagdelen var så tæt på at røre jorden som den kunne komme, hvis den da ikke rørte... Der var et par stykker, hvor man tænkte, hold da kæ.. en fleksibilitet der reddede et par af løftenet. Tyrkeren Celil var godt nok også rå, mere end han plejer, og så uden at kunne låse arme i stød :blink: Mændenes 63 Kg vægtklasse var underholdende at se på, der var spænding til det sidste.

Der var også en knallert, vistnok en Kenneth, der havde SMS'et til Høst om at havde trukket 160 kg :lol: og om hvordan han så lå placeret i forhold til de danske løftere herhjemme...

Hr. Høst: Seeer duuu Kenneth, jeg uuundrer mig over jeg jeg ikke kender dig...

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Celils sidste stød på 180 var bare FOR vildt. Ham der kroaten med bonghåret, tidligere ol-guldvinder(kan ikke huske hvad han hedder), satte pr med 5 kilo(172½), og satte Celil under monster press, da han "kun" havde stødt 170. Og så går den lille trold ind og smækker 180 over hovedet :devil: Han er godt nok også veltrænet, men kroaten har væsentlig bedre teknik.

Har lige lånt en dvd-optager, så jeg optager resten af mændenes løft fra og med idag af. Ville gerne have optaget hele række af de mandlige løft, men den går desværre ikke.

Ja, ham knallerten var for fed - 160kg., tror du ikke det var 4*4@40kg.?

Niske

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share