Pepsi max eller cola light?


JessPedersen
 Share

Recommended Posts

Åhh hvor jeg dog bare hader de hellige ikke-rygere - altid er de friske på en dum kommentar og nedgørelse af andre mennesker, fordi man ikke er som de er.

Har i overvejet hvor belastende det er at høre og lugte på jer ikke-rygere? - de fleste lugter lige så meget ud af munden som en ryger, bare af hvidløg, æg og andet lort de propper i sig - men nej alligevel er det rygerne som er de slemme.

Man kan dø af mange ting her i livet, røg, mad osv. osv. For nogle år siden var det magarine som er kræftfremkaldende, så var det chokolade - så måtte man ikke drikke rødvin - så SKULLE man drikke rødvin. De forskerers meninger skifter jo som vinden blæser, alt i alt kommer det an på at blive eksposeret og blive kendt på en eller anden teori, fremfor at finde sandheden.

Det der dog er mest grinagtigt, er de folk som hvor straks de ser en lille ny advarelse, så skifter de straks stil og holdning - og pludselig er det deres fremtid at svine andre folk til, som ikke følger trenden i samsfundet.

Hvis i ikke kan lide rygere ? så lad vær med at være sammen med dem. Jeg løber f.eks heller ikke hen til den første og bedste hvidløgsgnaskende person, for at indånde dennes dufte - bare så jeg kan få noget at brokke mig over, vel ? :-)

Og hvad angår aspartam, så stammer frygten fra kræften tilbage i 80'erne hvor man ikke vidste skide meget om sygdommen eller dens katalysatorer :-)

Lev hellere livet så det er sjovt, og den dag du dør - kan du se tilbage på et dejligt liv med en masse oplevelser og ingen fortrydelser :-)

Hehe, ja vist er der ligheder mellem rygere og ikke rygere på den måde du beskriver, dog med en forskel, for f.eks. hvidløg er særdeles sundt at spise og derfor er der en rigtig god grund til at gøre det.

Rygning er hverken godt/sundt for rygeren eller dennes omgivelser.

Dårlig ånde, det har nogle, andre har og gør noget ved det med f.eks. mundsprays, pastiller etc.

Rygeren har altid en rædsom ånde pga. rygningen og den lader sig ikke skræmme væk af hverken tandbørste eller noget andet, for det meste drikker rygere også en del kaffe, så bliver den først rigtig god. :lol:

I øvrigt temmelig paradoksalt, for rygere hævder tit og ofte at rygningen afstresser, nå ja, så må det være forklaringen på hvorfor de med deres smøg i hånden sidder og fylder sig med koffeinholdig kaffe, til at stresse sig op med. *gg*

Personligt siger jeg ikke at rygerne er værre end andre, men kun at de ødelægger dem selv og andre med noget som uden problemer kan undværes, rygning er ikke godt for noget som helst. ;)

Tag det nu ikke ilde op, det er ikke rygeren som person jeg har noget imod her, slet ikke. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Jeg var engang afhængig af Pepsi Max... Lige indtil jeg fik at vide, at Aspartam bl.a. giver hjernekræft og i øvrigt er mistænkt for at have en masse andre negative effekter på helbredet. Så jeg droppede alt der indeholder aspartam - pepsi max, cola light, cheasy youghurt, tyggegymmi m.m...

ahh,... Rolig nu.

Folk mener jo alt kan give kræft. For nogle måneder siden så jeg noget med at rosiner skulle give kræft? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var engang afhængig af Pepsi Max... Lige indtil jeg fik at vide, at Aspartam bl.a. giver hjernekræft og i øvrigt er mistænkt for at have en masse andre negative effekter på helbredet. Så jeg droppede alt der indeholder aspartam - pepsi max, cola light, cheasy youghurt, tyggegymmi m.m...

ahh,... Rolig nu.

Folk mener jo alt kan give kræft. For nogle måneder siden så jeg noget med at rosiner skulle give kræft? :blink:

Jep, og kartofler skulle vidst også være kræft fremkaldende, jeg tror ikke man skal tænke så meget over det, da stort set alt kan give kræft :thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share