3 dage om ugen


kimweltz
 Share

Recommended Posts

Hey!

Jeg går i motionscenter 3 - 4 gange om ugen. Men her på det sidste er neavuet faldet en del, da ham jeg har trænet med i over 2 år er stoppet. Før kørte jeg et 2/3 split, som tog næsten halvanden time, men jeg har ikke motivation til at være dernede og knokle så hårdt alene.

Så er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg får størst vækst ved trænning 3 gange om ugen?

Jeg har disse 4 grupper som jeg skiftevis træner.

Skuldre

Triceps, biceps

Bryst

Ben

Vh

Kim

Link to comment
Share on other sites

Efter som jeg skriver at jeg ikk har motivation nok til at være dernede alene i flere timer, kan jeg selvfølgelig ikke træne alt hver gang. Desuden træner jeg man, ons & torsdag, så det bliver lidt hårdt.

Men det andet program ser godt ud, jeg tænkte også bare på at fordele det ud over de 3 dage, og så træner jeg mave hver dag (snart sommer jo). Men gider det mon nok vækst, kun at træne en muskelgruppe en gang om ugen?

Link to comment
Share on other sites

og så træner jeg mave hver dag (snart sommer jo).
Husk at muskelerne skal ha tid til at komme sig!!!!!

Hvis du vil ha større mave muskeler, så prøv i stedet at smide mere vægt på.

Men gider det mon nok vækst, kun at træne en muskelgruppe en gang om ugen?

Det kommer an på hvor hårdt du går til den, men for mig har det virket bedst at kører det igennem 2 gange om ugen......

Og husk at spise nok, så dine muskeler har noget at leve af.......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share