Managerspil


cfred
 Share

Recommended Posts

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Min allerkæreste cfred, så kan du lære det!!

1/ E. van der Sar - Holland (34.000.000)

2/ A. Nesta - Italien (40.000.000)

3/ A. Cole - England (35.000.000)

4/ C. Panucci - Italien (30.000.000)

5/ J. Nowotny - Tyskland (25.000.000)

6/ P. Scholes - England (50.000.000)

7/ Rui Costa - Portugal (50.000.000)

8/ D. Rommedahl - Danmark (30.000.000)

9/ H. Larsson - Sverige (85.000.000)

10/ C. Ronaldo - Portugal (80.000.000)

11/ D. Prso - Kroatien (80.000.000)

Link to comment
Share on other sites

Simon V: Istedet for at købe 1 eller 2 stjerner som koster rigtig mange penge, valgte jeg at satse på lidt billigere spillere men så få et stærkere hold. Ville selvfølgelig gerne have haft Zidane, Henry og Morientes på holdet, det er bare for dyrt. Måske skulle man bruge så mange penge man kan på dyre stjerner og så spæde op med billige spillere fra Tjekkiet ;) . Rommedahl kom på holdet mere af nød end af lyst (cash flow). Med alle de mål Larson har scoret i Skotland valgte jeg ham, frem for Zlatan Ibrahimovic, måske en fejl. Ronaldo glæder jeg mig rigtig meget til at se, han bliver EM's helt store oplevelse.

Link to comment
Share on other sites

:) Ja det tror jeg os Ronaldo gør.. Han er virkelig klasse!!!

synes bare Rommedahl er elendig.. ;) Men Ja Larsson har scoret mega mange mål på klubholdet. Tvivler bare lidt på han får det comeback på landsholdet som han havde håbet på. Tror sq du skulle ha valgt Zlatan, men det må tiden jo vise.. :)

Link to comment
Share on other sites

Simon: Jeg kom jo lige til at kigge på holdet igen og opdagede at jeg havde 11 mill i banken, så der blev lige foretaget nogle udskiftninger. Det er jo heldigvis gratis frem til starten ;)

1/ E. van der Sar - Holland (34.000.000)

2/ A. Nesta - Italien (40.000.000)

3/ A. Cole - England (35.000.000)

4/ L. Thuram - Frankrig (35.000.000)

5/ C. Panucci - Italien (30.000.000)

6/ P. Scholes - England (50.000.000)

7/ Rui Costa - Portugal (50.000.000)

8/ T. Gravesen - Danmark (30.000.000)

9/ F. Morientes - Spanien (85.000.000)

10/ Z. Ibrahimovic - Sverige (80.000.000)

11/ C. Ronaldo - Portugal (80.000.000

Rommedahl ud, Gravesen ind. Nowotny ud, Thuram ind. Larsson ud, Morientes ind. Prso ud, Ibrahimovic ind.

Edited by Mr.Freeze
Link to comment
Share on other sites

det var sq fornuftigt!! helt sikker et klasse hold det der!! ;) så må vi sq håbe graver kommer til og spille så godt som vi allesammen håber!!

Tror os Rui Costa spiller et godt EM i år! tror i det hele taget Portugal når langt i år!! de har sq et godt hold!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har desværre ikke den store tiltro til det danske hold. Hvis det går godt for Danmark går det os godt for Graver. Går det skidt laver han sikkert noget dumt og bliver vist ud og så er han jo lige pludselig lidt for dyr at have rendene rundt. Men hvis Portugal når langt burde man jo nok vælge den portugisiske målmand istedet for den hollandske ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja desværre er Baia ikke blandt valgmulighederne og jeg har også valgt 2 portugisere i forvejen ;) Men jeg synes det her EM er et af de mest spændende meget længe. Der er selvfølgelig nogle favoritter, men der er også mange hold som på en god dag kan slå alle. Enhver gamblers mareridt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Der er kommet et på DR.dk til EM 2004 det er også gratis join liga "mol.dk" hvis i vil være med :)

Hvis man satser lidt i begge spil (DR og Tipsbladet), skal man være opmærksom på, at der er stor taktisk forskel på de to spil.

Hos Tipsbladet skal man stille et hold, der (med 10 udskiftninger i løbet af turneringen) kan klare sig godt frem til finalen. Man risikerer altså nemt at stå med et hold, som giver pænt med points i de indledende runder, men ingen point i finalerunden, fordi holdet ikke spiller. Det gælder altså bare om at finde ud af, hvem der vinder finalen og så ellers regne baglæns. :lol:

DR-spillet er inddelt i runder, hvor man kan stille "nyt" hold hver gang. Man får jo for eksempel ikke mange point for sine hollandske spillere, hvis Holland slet ikke spiller i runden. Det gælder altså om at skrabe til sig hen ad vejen og foretage de bedste udskiftninger.

I øvrigt har jeg fået det planlagt sådan, at jeg er bortrejst i finaleugen :devil:

Link to comment
Share on other sites

I øvrigt har jeg fået det planlagt sådan, at jeg er bortrejst i finaleugen

Du kan bare sende mig en PM med dit kodeord, så skal jeg nok lave justeringerne for dig mens du er på ferie ;)

Jeg skal lige se, hvordan du klarer dig B)

Jeg har vist i øvrigt også sagt ja til ét eller andet den 12. og 13. juni. Jeg ønsker mig en kalender :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share