Andre med disse stats; 198cm & 92kg?


LouiseS
 Share

Recommended Posts

Damn du spammer min tråd!

Du kan egentligt være ligeglad med min hensigt men hvis du absolut vil vide det så skyldes det at jeg finder mit ligevægtsindtag lavt. Defor vil jeg høre hvad andre ligesindede er på.

Happy now?

Ang. andre med samme stats så kunne det måske tænkes at der var nogles stats som mindede om mine? Blot en tanke!

Vær sød at lade vær med at svare...

Andre med NOGENLUNDE samme stats er selvfølgelig velkommen til at svare.

På forhånd tak!

Link to comment
Share on other sites

Hennestar -> Opfør dig ordentligt!

Det er normal høflighed at svare på det der bliver spurgt om, og hvis man er i tvivl om hvad spørgsmålet går ud på, så må man jo lige bede om en præcisering.

Chris -> Det er nu også meget fornuftigt at skrive hvorfor man spørger om et eller andet, hvis det ikke lige er oplagt. Jeg ved godt det ikke er nødvendigt for at svare, men hvis grunden er interessant kan det være flere svarer end hvis spørgsmålet står alene.

Jeg har ikke lige det nævnte stats, men det er da ikke længe siden jeg vejede 92kg ;)

Mit ligevægtsindtag lå/ligger nok i omegnen af 3000-3500kcal pr dag.

Hvad er dit ligevægtsindtag og hvor aktiv er du til hverdag og i fritiden?

mvh

MaxP

Moderator

Link to comment
Share on other sites

Maxpower; Point taken! Synes bare man tit oplever unødvendig spam på tråde. Men tager din bemærkning til eftertragtning.

Desuden lægger mit indtag ved lige vægt på de 3300kcal (Energifordel%; 35/50/15). Hvordan er din energifordeling i %?

Link to comment
Share on other sites

Jeg er lidt interesseret i hvad andre med mine stats indtager dagligt ved bulk/cut og evt en % fordeling.

Jeg er 194 cm og ca. 100kg nu. Du kan se min kost i min logbog (side 4 ca.) men under bulk ligger den ca på 3500-4000 med ca. 250-300g protein (25-30%), meget kulhydrat og kun ca. 10% fedt. Jeg prøver bevidst at få nok protein, men kcal's vil jeg helst have fra kulhydrat da jeg bedst kan lidt maden i denne gruppe. Mange herinde spiser meget mere fedt end jeg gør (ala 35-40-35 agtigt)

Jeg har ikke prøvet at cutte endnu (kun trænet i 7 måneder og 3 dage heh)...

Link to comment
Share on other sites

Jeg er lidt interesseret i hvad andre med mine stats indtager dagligt ved bulk/cut og evt en % fordeling.

Jeg er 194 cm og ca. 100kg nu. Du kan se min kost i min logbog (side 4 ca.) men under bulk ligger den ca på 3500-4000 med ca. 250-300g protein (25-30%), meget kulhydrat og kun ca. 10% fedt. Jeg prøver bevidst at få nok protein, men kcal's vil jeg helst have fra kulhydrat da jeg bedst kan lidt maden i denne gruppe. Mange herinde spiser meget mere fedt end jeg gør (ala 35-40-35 agtigt)

Jeg har ikke prøvet at cutte endnu (kun trænet i 7 måneder og 3 dage heh)...

Dejligt svar!!

Hvordan er din fedt % så?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share