fedt tab med eller uden produkter!


cartier
 Share

Recommended Posts

Hvem af fyre kan sige mig hvad og hvordan man skal træne og hvad skal man spise for at mindske sin fedt tab men uden at tabe muskelmasse!?

Har prøvet diverse træningsprogrammer men ville vide hvilke produkter man kan tag for at mindske sin fedt procent?

KAN I HJÆLPE?

Link to comment
Share on other sites

Umiddelbart vil jeg sige, at du skal holde dig fra "produkter" i forbindelse med at mindske din fedt-procent. Hvis der fandtes et "produkt", der kunne klare dette verdensomspændende problem, ville det indgå i alles kostplan og være kendt af alle. Det findes mig bekendt ikke.

Selvfølgelig er der visse ting, f.eks. koffein, der i nogen udstræknng kan øge forbrændingen kortvarigt, men ellers er der kun én vej frem: Kcal-underskud. Spis sundt og varieret, sørg for at få proteiner nok gennem kosten, suppler med lidt vitaminer mm. og så falder din fedt-procent stille og roligt og på en sund og langtidssikret måde.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Er faktisk interesseret o hvad som helst!er bar træt af at jeg har lidt fedt rundt omkring.

Træner hverdag med 1muskelgruppe hver dag og husker selvfølgelig at bryst og triceps arbejder sammen så man ligger en lille pause mellem de 2grupper foreksempel

så hvilke slags reps og hvor mange sæt ville være godt?

Link to comment
Share on other sites

Er faktisk interesseret o hvad som helst!er bar træt af at jeg har lidt fedt rundt omkring.

Træner hverdag med 1muskelgruppe hver dag og husker selvfølgelig at bryst og triceps arbejder sammen så man ligger en lille pause mellem de 2grupper foreksempel

Lyder ikke som om du træner særlig optimalt. Lyder lidt som et typisk BB/en uge mellem hver muskelgruppe split, dette er sjældent optimalt. Det ville nok være en god ide, med en højere frekvens på de enkelte muskelgrupper. Dette vil dog sikkert ikke betyde det store i forbindelse med vægttab.

Måske det kunne være en god ide at lægge noget kredsløbs træning ind, hvis du altså har tid til det, oveni i din styrketræning.

Husk dog på at kosten er mindst ligeså vigtig, det er tit her det halter for mange, så måske skulle du tage et kritisk kig på den. Du kan evt. poste hvad og hvor meget du spiser i løbet af en dag. Så kan folk komme med gode råd, til en evt. optimering.

så hvilke slags reps og hvor mange sæt ville være godt?

Ikke specielt vigtigt, der er ikke et bestemt antal reps der får dig til at tabe en masse fedt. Husk det er ikke muligt at punktforbrænde. Antal sæts kommer helt an på, hvordan resten af dit program ser ud, antal øvelser, træningsfrekvens osv.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share