Fremtrædende blodårer på biceps


Fillimus
 Share

Recommended Posts

Hejsa.

En af mine venner som styrketræner en del, er lidt misundelig på de fyre der render rundt med en fremtrædende blodårer på bla biceps, og spørger om man kan træne den frem, lyder nok som et dumt spørgsmål, men jeg har ikke svaret og lovede at stille spørgsmålet.

Er der nogen af jer der har svaret??

Hilsen Fillimus.

Link to comment
Share on other sites

Fittsmoker, tak for svaret, jeg fortæller det videre til ham.

den mand er født med noget oppe bagi som vi andre kun drømmer om

:blink: :freaked:

Jamen det er da vildt med din krop, jeg syntes jeg kæmper en kamp og der sker ikk ret meget, først her de sidste par uger er jeg begyndt at kunne se LIDT ændring.

Er lige startet på HST.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Well, venemusklerne er jo lavet af en såkaldt "glat muskulatur"

Om man kan opnå hypertrofi i dem, er jeg ikke helt sikker på.. Men man kun vel formode at under tunge løft hvor blodtrykket stiger dramatisk, vil tilbageløbstrykket være så højt, at man muligvis ville kunne sprænge nogle vene-fibre, og derved opnå lidt vækst i dem.

Link to comment
Share on other sites

Well, venemusklerne er jo lavet af en såkaldt "glat muskulatur"

Om man kan opnå hypertrofi i dem, er jeg ikke helt sikker på.. Men man kun vel formode at under tunge løft hvor blodtrykket stiger dramatisk, vil tilbageløbstrykket være så højt, at man muligvis ville kunne sprænge nogle vene-fibre, og derved opnå lidt vækst i dem.

Playboy, mener du så at er man ikke født med årerne det "rette" sted, så er det sur :bootyshake: eller??

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Rette sted? :blink:

Ja altså, du kan for fanden da ikke opbygge nye vener :w00t:

Men jeg er lidt i tvivl om hvorvidt venemusklerne kan vokse eller ej, da det er en anden slags muskulatur.

Link to comment
Share on other sites

Rette sted? :blink:

Ja altså, du kan for fanden da ikke opbygge nye vener :w00t:

Men jeg er lidt i tvivl om hvorvidt venemusklerne kan vokse eller ej, da det er en anden slags muskulatur.

Ja, med rette sted mener jeg at han jo gerne ville have vener på f.eks biceps, det syntes han er flot :)

Øhm nej for FANDEN <_< (ikke alle de bandeord i mine indlæg) jeg skrev jo det måske var et mærkeligt spørgsmål, og han har da også små vener, men de er på ingen måde fremtrædende.

Og ja, jeg er godt klar over man ikke kan få nye/ekstra vener af at træne ha ha.

Link to comment
Share on other sites

Playboy> men det er værd at bemærker at det ikke er et statisk "spindelvæv" du render rundt med - der danner sig jo nye forgreninger - og de ser da ud til at vokse om ikke andet, fra at være små ubetydelige blå streger, til at blive egentlige vener.

Så noget sker der helt sikkert.

Fille:

Jamen det er da vildt med din krop, jeg syntes jeg kæmper en kamp og der sker ikk ret meget, først her de sidste par uger er jeg begyndt at kunne se LIDT ændring.

Er lige startet på HST.

Tak skal du have, men nu er det jo ikke sådan at jeg bare render rundt og rykker hele tiden - det sker i periodiske ryk, såe jeg har altså samme vanskeligheder som alle andre.

Link to comment
Share on other sites

høje rep range ala 20 - 40reps vil have kapilariserende effekt. med tiden kan kapilærene stimuleres til at udvikle sig yderligerer til vener.

Puha, det blir han ikke glad for at høre, han er bestemt ikke til mange reps :(

filimus hvad er det du mener fitten har oppe i røven ? :D

Ha ha, altså nu skriver du fitten, så blir det måske lige personligt nok, men går ud fra du mener Fittsmoker :bigsmile:

Det kan jeg ikke fortælle, men den mand har da en helt fantastisk krop :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tak skal du have, men nu er det jo ikke sådan at jeg bare render rundt og rykker hele tiden - det sker i periodiske ryk, såe jeg har altså samme vanskeligheder som alle andre.

Nej jeg er godt klar over du ikke ligger hjemme under dynen og vokser :lol:

Det går måske bare lidt bedre for dig end for f.eks mig, måske fordi jeg er hunkøn :)

Link to comment
Share on other sites

Ja den er vi nogen stykker der glæder os til at se
Been there, done that - et par af de gamle MOL'ere kan bevidne det :tongue:
Nej jeg er godt klar over du ikke ligger hjemme under dynen og vokser 

Det går måske bare lidt bedre for dig end for f.eks mig, måske fordi jeg er hunkøn

Jeg havde en magisk periode hvor det gik stærkt, og måske også stærkere end gennemsnittet, men jeg synes nu der skal kæmpes temmelig meget for massen - og har lange perioder hvor der intet sker - så der skal man bare holde modet oppe, og så kommer rykket ligepludselig.

Sker der slet ingenting, så skal man nok lige få rykket lidt rundt på sit program.

Link to comment
Share on other sites

Nej jeg er godt klar over du ikke ligger hjemme under dynen og vokser 

Det går måske bare lidt bedre for dig end for f.eks mig, måske fordi jeg er hunkøn

Jeg havde en magisk periode hvor det gik stærkt, og måske også stærkere end gennemsnittet, men jeg synes nu der skal kæmpes temmelig meget for massen - og har lange perioder hvor der intet sker - så der skal man bare holde modet oppe, og så kommer rykket ligepludselig.

Sker der slet ingenting, så skal man nok lige få rykket lidt rundt på sit program.

Been there, done that - et par af de gamle MOL'ere kan bevidne det :tongue:

Det fik jeg jo ikke set, hvorfor er de fjernet??

Jeg startede på HSt for 14 dage siden, og er gået fra at spise slik hver evig eneste dag, til at have en slikdag om ugen, og der spiser jeg hvad jeg har lyst til, men må indrømme jeg er begyndt at holde igen med hvad jeg indtager, så forhåbentlig sker der snart noget :o)

Link to comment
Share on other sites

Det fik jeg jo ikke set, hvorfor er de fjernet??
Synes ikke lige det var så passende at have liggende du ved ;) - det var heller ikke så slemt igen, en lille sparegris blev det vel til.
Jeg startede på HSt for 14 dage siden, og er gået fra at spise slik hver evig eneste dag, til at have en slikdag om ugen, og der spiser jeg hvad jeg har lyst til, men må indrømme jeg er begyndt at holde igen med hvad jeg indtager, så forhåbentlig sker der snart noget )

Ja okay 14 dage...bare vent der skal nok ske noget - og hvis du samtidig har kosten med, så er der slet ingen tvivl - så klø bare på ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg startede på HSt for 14 dage siden, og er gået fra at spise slik hver evig eneste dag, til at have en slikdag om ugen, og der spiser jeg hvad jeg har lyst til, men må indrømme jeg er begyndt at holde igen med hvad jeg indtager, så forhåbentlig sker der snart noget )

husk du skal være i kcal overskud at bygge msukelmasse. og som fitten siger så skal du nok se det kommer. ;)

Link to comment
Share on other sites

Synes ikke lige det var så passende at have liggende du ved ;) - det var heller ikke så slemt igen, en lille sparegris blev det vel til.

Jeg startede på HSt for 14 dage siden, og er gået fra at spise slik hver evig eneste dag, til at have en slikdag om ugen, og der spiser jeg hvad jeg har lyst til, men må indrømme jeg er begyndt at holde igen med hvad jeg indtager, så forhåbentlig sker der snart noget )

Ja okay 14 dage...bare vent der skal nok ske noget - og hvis du samtidig har kosten med, så er der slet ingen tvivl - så klø bare på ;)

Styrer ikke det der med at sætte de der quote op så pænt som du gør :)

Du har nok ret, men kan stadig ikke forstå hvorfor det skal gå ud over mig :lol:

Jeg tænket meget over kosten nu, men spiser en del frugt i stedet for slik, især bananer, det er som om jeg har fået lidt mere sul :( på hofterne, jeg løb før 2-4 gange om ugen, men det er jeg stoppet med, har hørt at det ikke er det bedste hvis man samtidig vil opbygge muskler, har du nogen mening om det??

Link to comment
Share on other sites

Jeg startede på HSt for 14 dage siden, og er gået fra at spise slik hver evig eneste dag, til at have en slikdag om ugen, og der spiser jeg hvad jeg har lyst til, men må indrømme jeg er begyndt at holde igen med hvad jeg indtager, så forhåbentlig sker der snart noget )

husk du skal være i kcal overskud at bygge msukelmasse. og som fitten siger så skal du nok se det kommer. ;)

Jeg er ikke i tvivl om at jeg er i kalorie overskud, kan se det på mine hofter som ellers før var så pæne og ret slanke :(

Link to comment
Share on other sites

Filli> en måde at styre det på er at finde dit kcal forbrug - og så lægge dig så tæt på det som muligt - så er det lidt nemmere at kontrollere det overskud man arbejder udfra.

Men der er masser af gode info om det i vægttab's foraet.

Fitt..

Jeg ved det godt, men jeg er så :bootyshake: dårlig til at tælle sådan noget :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share