Aalborg


Differ
 Share

Recommended Posts

Heysa alle i AAB fan!

Har nu rendt rundt i dobbelt A i et år nu.

Da jeg flyttede til kendte jeg ikke byen og meldte mig derfor ind i fitnessdk som det eneste jeg kendte.

Nu er jeg godt og grundig træt af at stå i kø til maskinerne og selve stemningen i centret :thumb_down:

Vil høre Nordjyderne hvor det kan betale sig at træne ellers i Aalborg?

Går lidt og roder med tanken om Brydeklubben Thor i vejgaard nogle der kender det sted?

behøves ikke et sted med massere af spinning hold, en flok vimsede tøser eller instruktører der render og fortæller jeg har glemt mit håndklæde eller ikke bruger det rigtigt på maskinerne :sneaky:

Håber i spæder til hvor i træner eller hvad i kender til :)

Link to comment
Share on other sites

En af mine kammerater og tidligere træningsmakker har trænet i Aask (Aalborg styrkeløfter klub) det er en lille jernhule, hvor atmosfæren er noget bedre end i FitnessDk, hvor jeg selv har trænet.

Det er noget billigere end i FitnessDk og der er mere kompetente folk.

Det bedste af det hele.. der kommer ikke et tudefjæs og hyler over du ikke har håndklæde med!

www.aalborg-sk.dk

Link to comment
Share on other sites

SaintPauli>

Okay lyder godt!

ringede derned for leden dag. Ham gutten vidste ikke så meget andet jeg kunne gå derhen om formiddag og snakke med en fyr.

(han snakkede noget om de fik støtte til ham fra kommunen :blink: )

bor et spytkast derfra.

Ville da lige smutte derned Onsdag formiddag og se hvad der sker der.

Nu har de desværre ikke en hjemmeside og blev lidt forvirret da jeg ringede derned. kan man bare troppe op? det lød som om det var lidt "lukket" for "ikke brydere"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share