Findes sådan en bog ?


FittSmoker
 Share

Recommended Posts

Hej,

Findes der en bog med en kæmpebred-vifte af forskellige øvelser / variationer for samtlige muskelgrupper ?

Det skal virkelig være et bredt & varieret og udvalg - og ikke bare en beskrivelse af de gængse øvelser, basisøvelser såvel som mere tvivlsomme varianter.

Findes der sådan en bog ?

Link to comment
Share on other sites

Strength Training Anatomy

The New Encyclopedia of Modern Bodybuilding : The Bible of Bodybuilding

Jeg har fundet begge på mit lokale bibliotek og de er sådan set ok.

New Encyclopedia er spækket med øvelser - Strength Training Anatomy indeholder ikke nær så mange som New Encyclopedia, men er stadig ret god.

Jeg har også tidligere lånt Joe Weider's Ultimate Bodybuilding men kan ikke huske hvilke og hvor mange øvelser der er i den... :clown:

Link to comment
Share on other sites

Henning Friis:

Keys to the Inner Universe

Så lige beskrivelsen:
A giant of a book with 1500 weight-training exercises. (The book itself weighs five pounds). For example, there are over 150 exercises for biceps alone. A unique thing that Bill has done with this book is to give a name to every weight training exercise. This book is used by professional football strength training coaches as a guide and for reference. A must for coaches, trainers, and serious bodybuilders. A heavy-weight classic.

Det lyder som en must-have den der ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share