England - Frankrig


SimonV
 Share

Recommended Posts

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sidder stadig og tænker

Fuck, hvor er det synd for England. 90:20 1-0 - to minutter senere 1-2. :unsure:

Men Fitt det er vist lige 500 kr til MOL's fælles pulje. :D Du behøver ikke at takke for det gode tip. :tongue:

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Fitt ja det kan der være noget om.. Men stadig dem som havde alt spillet

Men det er og har været Englands spillestil under Ericsson, nemlig at stå meget kompakt i forsvaret og satse på kontra. Sådan spillede de også til VM (mere Italiensk end italienerne kan godt se træneren har en fortid i Lazio :lol: ).

Egentlig synes jeg England gjorde det godt udfra deres taktik. Frankrig fik ikke rigtig tilspillet sig nogle chancer i kampen. England taber så hovedet til sidst ved et klodset frispark af Heskey og en dårlig tilbagelægning af Gerrard. Så fortjent at Frankrig vinder ved jeg ikke rigtig indtil målet til 1-1 har de ingen rigtige målchancer, mens England har scoret et mål og brændt et straffe. At den måde som Frankrig praktiserer fodbold er mere underholdende end England er en anden sag.

Link to comment
Share on other sites

synes som andre af jer også at Frankrig var temmelig iskarpe i angrebsspillet. Deres defensiv vaklede også i nogle af de få situationer hvor de rent faktisk blev presset lidt. Og så fik barthez endnu en gang givet den som fransk klovn :lol:

England var da det mest røvsyge hold at se på. De havde en god defensiv, men for fanden hvor er det ikke en omgang fodbold jeg er tilhænger af. Iøvrigt var man da ved at falde om af grin i mange af de tilfælde Wayne Rooney havde bolden. Manden er jo boldmongol. episoden ude ved sidelinjen hvor han 2 gange i træk skvatter i bolden var da helt til grin.

Efterfølgende afreagere han på den franske forsvarspiller ved at høvle en albue afsted <_<

beckham spillede tilgengæld godt(hvis man da altså lig eser bort fra you know what), det er flot at se hvordan hans pasninger altid rammer en medspiller :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved godt at Rooney har et voldsomt temperament, men gik det ikke mest ud over de sorte spillere fra Frankrig? Eller er det bare mig? :blink:

Englands gode defensiv havde fortjent at vinde. En god defensiv kan slåes ved dødbolde omkring målfeltet og det var Frankrig lidt heldige med til sidst. Frankrig prøvede at skabe kampen efter at Lampard havde scoret, men Englands forsvar ødelagde det effektivt. Men det beviser bare at man skal kæmpe til sidste fløjt ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved godt at Rooney har et voldsomt temperament, men gik det ikke mest ud over de sorte spillere fra Frankrig? Eller er det bare mig?

Nu du siger det, så var Rooney ikke så glad for hverken Thuram eller Makelele :blink: Om det er en tilfældighed ved jeg ikke.

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share