Vin Diesel


Diesel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Synes ikke hans muskelmasse er imponerende ? - men han har en ok symmetri, og ville nok kunne drive det til noget hvis han ville.

Synes det er en lidt tåbelige diskussion - nogle kan opnå den form på 1 år, nogle kan aldrig opnå noget der ligner - hemmeligheden ligger ikke i massen, men nok mere hvordan kroppen er bygget.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Synes ikke hans muskelmasse er imponerende ? -  men han har en ok symmetri, og ville nok kunne drive det til noget hvis han ville.

Synes det er en lidt tåbelige diskussion - nogle kan opnå den form på 1 år, nogle kan aldrig opnå noget der ligner - hemmeligheden ligger ikke i massen, men nok mere hvordan kroppen er bygget.

Fitt << Du har ikke overvejet at manden måske ikke er interesseret i at være større? ;)

Jeg synes da han ser rimelig grande ud, hans arme er da ihverfald 45+

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Øverste billede på den her side er lige præcis hvad jeg gerne vil se ud som - evil og ok. buff :D :devil: Fedtprocenten er heller ikke urealistisk at nå - og jeg synes sq heller ikke den er høj.... :blink:

Er det sådan du vil se ud? Se nederst i din signatur...du er jo evil og ok.buff!!! B)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan simpelthen ikke se hvad i er så imponeret over. Vin Disel han en krop der kan opnåes på under 2 års træning, også selv om man har pindearme til at starte med. Prøv feks. at se på Hippo. Han var total stickboy da han startede, men jeg vil da mene, at han nu er mindst lige så led som Viner Disel.

Vin Disel 185 cm :chicken:

Hippo 184 cm :devil:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

post-5-1087233104.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Jeg kan da ikke bruge ryggen til noget, lad os da se fronten istedet..

Hippo har jo også været heldig, der er eddermanme ikke mange der kan opnå den masse på 2 år.

Link to comment
Share on other sites

nu har vi jo ikke et ryg billede af vin diesel til at sammenligne med!

Og hver person har vel hvert sit mål, lige nu går jeg godt nok selv efter at få six packen helt frem, men jeg syntes stadig at vin diesels krop er ALT for vild og noget jeg gerne vil opnå... six packen kan godt gøre man ser lidt for fitness boy agtig ud, er jo nice at se nasty ud som diesel :P og nu er vin diesel jo altså også en del større end hippo..

Edited by therealhurra
Link to comment
Share on other sites

loool... :lol:

ej, jeg melder mig til gruppen af fans...

jeg synes sgu han har en meget cool fysik, bevares han er ik ripped,

men som hurra siger, så har han et eller andet nasty power-look over sig...

muligvis blir det indtryk forstærket af at han er så leeee i Pitch Black :devil: (god film i øvrigt B) )

men umuligt at afgøre hvor stor manden er, ud fra de der pics... :unsure:

dog nok noget større end undertegnede :)

Link to comment
Share on other sites

Er det sådan du vil se ud? Se nederst i din signatur...du er jo evil og ok.buff!!! 

:bblush: tjoo, men der mangler lidt på patten og spækket skal også liiige en tand ned, men så ja, så er den nok også ved at være der....kan være jeg skal finde en gammel Matrix-like lagerhal, hoppe i en tanktop og klæde mig ud som ham og lave sammenligningsbilleder :lol:

Og DHA -> Det der nederste billede af Van Damme :thumb_down:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Haha, ja det tænkte jeg netop også dengang jeg så den!! Men vi er vel alle blevet større siden dengang, ihvertfald dig any! B) og så ændres ens syn jo på hvad "en stor gut" er.... Men stadig han har det seje look... Jeg tæver dig sønder og sammen hvis jeg har lyst looket! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

hvis du ikke har set "Pitch Black" så tag at se den. Det er samme form han har i den film.

eller lad være! den film er så dårlig det er helt abnormt. Jeg nåede ikke engang igennem det hele, og der skal som regel meget til (F.eks så jeg "Redneck Zombies" hele vejen igennem)

:thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

Vin Diesel havde den vilde krop i Pitch Black, han har ikke været så stor i nogen film siden såvidt som jeg kan gennemskue. Jeg kan tydeligt huske at tænke og sige "Sådan vil jeg se ud!" :)

abedreng

Søg hjælp… <_<

Monkeyboy... :lol: :lol:

Noget lidt andet. Syntes ikke at van dammes fysik er imponerende på det sidste billede. Men stadig flot fysik. En del større end mig i hvert fald. Har hørt mange sige de synes van damme er alt for stor og det er "for meget".. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Han er altså ikke helt lille.. Det er altså nogle rimelig gode guns og brede skuldre det der.. Brystet er også rimelig stort.
Måske ikke imponerende, i forhold til dem af Jer her, der er nået en del længere,

men efter min mening absolut en fin fysik på billederne side 2 i tråden her.

Godt, selv om der er nogen der er bedre :)

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Synes sq også han har en ok cool fysik. Dog ligner han ikke, meget mere end en der løber og svømmer lidt på det forside-billede ronnie postede.

Synes det er en lidt tåbelige diskussion - nogle kan opnå den form på 1 år, nogle kan aldrig opnå noget der ligner - hemmeligheden ligger ikke i massen, men nok mere hvordan kroppen er bygget.

100% enig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share