Steder man kan oddse?


Xzebetz
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg fuldt med i diverse tips til at oddse og kan se at bl.a. idiot har haft stor succes.. Så derfor er jeg selv blevet interesseret i at finde ud af om jeg kan tjene på min begrænsede viden og mit store held..

Er der nogen der kan anbefale bookmakere?

Link to comment
Share on other sites

Dansk tipstjeneste har MEGET dårlige odds. Så der skal man naturligvis ikke sætte sine penge.

Jeg spiller selv hos unibet og er ganske tilfreds med hjemmesiden og odds´ne.

Nu har jeg fuldt med i diverse tips til at oddse og kan se at bl.a. idiot har haft stor succes.. Så derfor er jeg selv blevet interesseret i at finde ud af om jeg kan tjene på min begrænsede viden og mit store held..

Det kan du ikke ;)

Edited by Torben F.
Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg fuldt med i diverse tips til at oddse og kan se at bl.a. idiot har haft stor succes.. Så derfor er jeg selv blevet interesseret i at finde ud af om jeg kan tjene på min begrænsede viden og mit store held..

Det kan du ikke ;)

Helt rigtigt Torben.

Med mindre vi antager at idiot besidder helt eksklusiv viden om kampene, så er har hans gevinster blot været held (no offence).

Odds afspejler memlig "markedsprisen" på diverse ting man kan byde på ved kampene. Hertil skal lægges en profitmargen til udbyderen.

Med mindre dem der sætter odds er dårligere end den gennemsnitlig spiller til at vudere det der skal odds'es på, så vil det være sådan at gambleren altid vil tabe i det lange løb, mens udbyderen altid vil vinde i det lange løb.

PS: Angående "markedsprisne" på odds. Der er ikke direkte auktion af priser på odds på spillemarkedet. Derfor kan man reelt ikke sige at odds'nes pris er sat på markedet (= markedspris). Men eftersom det antages at gamblere har tilgang til information af mange forskellige udbyderes odds, så vil der være en konvergering mod, at udbydere der generelt sætter odds for lavt (set fra gambelerens side af) vil miste kunder, mens udbydere der sætter odds for højt vil tabe for mange på deres forretning og gå nedenom og hjem. Således kan man alligevel på sin vis sige at prisen på odds er sat på et marked.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share