Angående knæ problemer


Norsk
 Share

Recommended Posts

Hej MOL....

Jeg har lige været til ortopædisk klinik i Give idag.....

Ham lægen som jeg var ved sagde at jeg ikek fejlede noget, men jeg skulle til at genoptræne mine knæ pågrund af han mente at mine knæ var for svage.

Han ville skrive til mig læge at jeg skulle til en som havde meget forstand på knæ her i frederikshavn som skulle være min guide til at få stærke knæ igen.

Det som jeg gerne vil have et råd om det er om i ville stoppe på arbejde hvis i kun kan arbejde 20 timer om ugen også satse 100 % på den genoptræne også få et arbejde efter man har fået det meget bedre. Det skal lige siges jeg arbejder i en fakta som souschef så det er rimelig krævene for mine knæ.

Jeg håber at i vil skrive hvad i ville gøre.

Hilsen

Christian

Link to comment
Share on other sites

Jo det er det sikkert nok, men jeg tænkte mere på om det ville være bedst for ens knæ også kun tænke på ens knæ også måske et halvt år senere starte på et andet arbejde hvis man kan finde noget. jeg vil helst gøre det rigtige. Men jeg synes det er meget svært valg og tage.

Hilsen CHristian

Link to comment
Share on other sites

selvfølgelig er det et svært valg at tage nu, men jeg tror det vil være det bedste i dit tilfælde.

Hellere komme igen med et raskt knæ og være ved mod, end at have et dårligt knæ som ikke fungere optimalt.

Ja. Syntes du skal koncentrere dig fuldt ud om knæet og komme over det så hurtigt som muligt :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også prøvet sådan noget med et knæ.

Hvis det var mig, ville jeg fortsætte arbejdet i det omfang det er muligt,

og er det ikke muligt, er det vel en sygemelding.

Nu ved jeg ikke lige præcis hvad problemet er med knæet,

men lægen er vel den, der bedst kan rådgive dig.

God bedring og god bentræning :)

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Tak for jeres svar....

Jeg tror nok at jeg vil stoppe indtil videre, men det er ikke lige en beslutning man tager over en nat tids. jeg tror jeg heller må tale med min læge engang i næste uge om hvad der er bedst for mig, men jeg er glad for at i ville skrive på mit svar. hvis der er flere som har en mening skal i bare skrive det til mig

Hilsen

Christian

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share