Styrt i touren


Sindbad
 Share

Recommended Posts

Sidste år ventede konkurrenterne, da Armstrong styrtede. Idag styrtede Mayo, hvorefter Armstrongs USPostal sætter sig i front for at tage tid. <_< Hvis Armstrong bider i asfalten igen i år, er alle der venter på ham nogle godtroende fjolser, der har lyttet lidt for meget til historierne om "den store sportsmand". :angry:

Far er ikke vred, han er skuffet!

Link to comment
Share on other sites

Sidste år ventede konkurrenterne, da Armstrong styrtede. Idag styrtede Mayo, hvorefter Armstrongs USPostal sætter sig i front for at tage tid.  Hvis Armstrong bider i asfalten igen i år, er alle der venter på ham nogle godtroende fjolser, der har lyttet lidt for meget til historierne om "den store sportsmand". 

Far er ikke vred, han er skuffet!

Nu ka' jeg lige huske det fra sidste år, men er det ikke noget med man venter, hvis den gule trøje styrter?

Link to comment
Share on other sites

Armstrong havde godt nok den gule trøje sidste år, da han styrtede, men trøjen var også impliceret i dag. Ved dog ikke helt om han styrtede, eller om han bare blev opholdt af det.

For nogle år siden ventede Armstrong også, da Ulrich kørte ud over en bjergside. Der havde han dog, så vidt jeg husker, stort set vundet løbet, så er det jo lidt lettere at være storsindet.

Synes egentlig også at det var lidt for ringe, at så snart de fandt ud af at Mayo var styrtet, så hamrede de derudaf. <_< Men det var jo ikke kun US Postal, men også T-Mobile og Phonak.

Edited by cisse
Link to comment
Share on other sites

Ventede Armstrong på Zülle i 1999 da Zülle styrtede på et brostensstykke på en af de første etaper og tabte 7 min?

Man venter aldrig, som følge af (masse)-styrt. Det er da fint nok at Hamilton dyssede på de andre i 2003-udgaven da Armstrong og Mayo styrtede - ham om det - men jeg mener egentlig ikke at han burde. Jeg mener, det er en del af cykelsporten at se sig for. Og ser man billederne igen kan man også se, at Ullrich med det samme rykker forbi.

Tilgengæld synes jeg det er ok, at man ikke rykker i feltet, hvis den gule trøje lige skal hælde vandet fra.

Link to comment
Share on other sites

Man venter aldrig, som følge af (masse)-styrt. Det er da fint nok at Hamilton dyssede på de andre i 2003-udgaven da Armstrong og Mayo styrtede - ham om det - men jeg mener egentlig ikke at han burde. Jeg mener, det er en del af cykelsporten at se sig for. Og ser man billederne igen kan man også se, at Ullrich med det samme rykker forbi.

Arh, jeg tolker nu billederne sådan, at Ullrich lige præcis IKKE sætter turbo på... Men lad nu det ligge.

Min pointe er såmænd også, at detder fis med "fair play" og gentlemanmanérer kan man godt glemme - ALLE ryttere vil prøve (medmindre de er nogle tåber) at udnytte situationen. Ullrich prøvede i 1998 også at rykke mens Pantani var ved at drikke... (han fik godtnok høvl alligevel ;) )

Link to comment
Share on other sites

Arh, jeg tolker nu billederne sådan, at Ullrich lige præcis IKKE sætter turbo på... Men lad nu det ligge.

20-30 meter efter han har rykket forbi sagtner han farten. Men lige i det, de to forankørende styrter, dér rykker han altså hurtigt forbi. Næste gang du ser billederne af den berømte plasticpose og Armstrongs cykelstyr, så kig på Ullrich under hele klippet. Jeg er ret sikker ;)

Edited by Scorpio
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share